1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Lees meer.

Kan kodi openen maar kan geen films of zenders bekijken

Discussie in 'Vragen' gestart door Stieven, 18 jun 2017 om 08:02.

1. LeX

LeX Moderator Medewerker

Er staat een nieuwe build van ons op stapel die deze dagen uitkomt en waar alle nieuwe veranderingen in zijn verwerkt.
    Dus misschien wel een idee om daar dan even op te wachten als er geen spoed bij is :)

mike.r en karavaan vinden dit leuk.
  2. mike.r

mike.r Expert

En deze ga ik zeker proberen

karavaan en LeX vinden dit leuk.
  3. davevanduffelen

davevanduffelen Donateur

4. Jo Fraiquin

Jo Fraiquin Gevorderd

Bij mij werkt Exodus met kodi 16.1 nog prima. Wel met real debrid.

5. davevanduffelen

davevanduffelen Donateur

probeer eens een film te zoeken. Doet hij dit, ik bedoel in het zoekvenster. Als dit zo zou zijn wordt hij dus wel upgedate alleen denk ik dat je de real debrid links kwijt bent

Laatst bewerkt: 19 jun 2017 om 17:13
  6. Stieven

Stieven Forumlid

Weet er hier soms iemand hoe ik kodi17nl kan verwijderen?

7. Jo Fraiquin

Jo Fraiquin Gevorderd

Dat werk inderdaad niet.

8. karavaan

karavaan Gevorderd

Heb niets met de vraagsteller ze vraag te maken, je vervuild dit topic ermee.
    Idem
    en actie vraagt reactie, overzicht is totaal weg.

9. davevanduffelen

davevanduffelen Donateur

met deze link van exodus heb je de nieuwste versie Login of registreer een account om deze link te zien.
    Na deze geinstalleerd te hebben naar de url resolver gaan en kijken of deze op 90 staat. Even opnieuw inloggen bij real debrid account. Dan exodus openen, gereedschappen en clear profider en cache. Daarna kodi afsluiten en weer openen. gr.

10. karavaan

karavaan Gevorderd

Dit is de vraag, de antwoorden van jou slaan nergens op.
    --- Dubbelpost samengevoegd op, 19 jun 2017 om 19:28, Originele post datum: 19 jun 2017 om 19:23 ---
    @Stieven beste kan je de fabriek instellingen terug zetten, daarna weer vers beginnen.
    Indien de handleidingen hier niet echt duidelijk voor je zijn. Wat onlogisch zou zijn hoor.
    Probeer deze dan eens : Login of registreer een account om deze link te zien.

Hoop wel dat je internet nu stabiel is.

Indien dit je lukt, dan gaan we later verder met de nieuwe build van het Kodi-Forum.