Opgelost kan niet typen in file manager

Tuijntje

Forumlid
19 okt 2017
6
3
6
43
Beste mede kodi gebruikers,

Ik heb van de week weer kodi op mijn Apple TV 4 geïnstalleerd. maar op het moment dat ik een bron wil toevoegen in file manager, komt er geen keyboard te voorschijn. Hierdoor kan ik dus geen bronnen toevoegen. Verder werkt kodi helemaal naar behoren. Zelfs met een keyboard op mijn apple tv aangesloten kan ik niet typen.

Ik heb verschillende versies van kodi geprobeerd maar overal heb ik hetzelfde.

Is er iemand die weet wat dit kan zijn of een oplossing hier voor weet?

Alvast onwijs bedankt
 
Wellicht een rare vraag cq aanname, maar “geen” heeft U geselecteerd na voeg locatie toe?
 
Zoals @Slikt al aangeeft heb je wel < GEEN > geselecteerd en geopend (OK toets). Dan zou er namelijk een pop-up moeten openen inclusief toetsenbord. Verder is de Apple TV 4 een beetje moeilijk met Kodi en heb ik wel eens vaker toetsenbord problemen voorbij zien komen. Laat even weten of het nu wel gelukt is anders helpen we je graag verder!
 
Het is inmiddels gelukt. Ik heb ook op een internationaal forum gezocht, en bleek dat het kwam door de nieuwe tvOS op de Apple tv.
 
  • Like
Reacties: Spinix
Mooi dat het is opgelost! Wat is de oplossing geweest? Upgraden of downgraden.
Heb de status van het topic aangepast naar opgelost.
 
Nee er werd daar op het forum een deb. File geplaatst die ik moest gebruiken en dat was de oplossing.

Is hier iemand die verstand heeft van sideloading op een Apple tv 4?
 
Nee er werd daar op het forum een deb. File geplaatst die ik moest gebruiken en dat was de oplossing.
Zou je de link naar dat forum even kunnen delen? Dan heeft een ander er in de toekomst misschien ook wat aan.

Is hier iemand die verstand heeft van sideloading op een Apple tv 4?
Om Kodi te installeren?
You must be registered for see medias
 
Ja ik was die link al aan het zoeken maar kan hem even vinden, zodra ik hem heb, post ik hem.

Ja zoals dat filmpje maar dan wel als betaalde developer, ik wil hem niet elke week installeren, maar op een of andere manier krijg ik dat niet voor elkaar ondanks het feit dat ik een betaald account gebruik van een vriend.
 
Ja zoals dat filmpje maar dan wel als betaalde developer, ik wil hem niet elke week installeren, maar op een of andere manier krijg ik dat niet voor elkaar ondanks het feit dat ik een betaald account gebruik van een vriend.
En je hebt Kodi er al opnieuw opgezet sinds je dat account hebt? En ben je op je Apple TV ook ingelogd op dat account? (Geen idee of dat nodig is)
Anders zou ik het zo niet weten, misschien kan YouTube je daar verder mee helpen.