Opgelost Kan niks meer in (favorieten oud) bladwijzer plaatsen

Agnesverwey

Forumlid
14 mrt 2019
5
3
6
57
Ik hebeen probleem met kodi.
Ik kan niks meer in favorieren zeten dat schermpje komt ook niet yevoorschijn
 
Heb je Kodi 18? Dan heten Favorieten nu Bladwijzers. Kijk eens in de Skin instellingen of Bladwijzers wel aan staan, Skin > Configureer Skin > Hoofdmenu-Items > Bladwijzers.
You must be registered for see images attach

Probeer wat meer info aan je vraag toe te voegen. Welke mediaspeler, Android en Kodi versie:
 
  • Like
Reacties: Lex
Heb je Kodi 18? Dan heten Favorieten nu Bladwijzers.
You must be registered for see images attach

Probeer wat meer info aan je vraag toe te voegen. Welke mediaspeler, Android en Kodi versie:

Ja dat klopt wat je zegt. Maar er is geen mogelijheid nu om het toe te voegen aan bladwijzers. Het schermpje om bladwijzers te kiezen komt niet op het scher hie vaak ik ook klik.
Ik heb de nieuwste versie op windows 10
 
Voorbeeld: Je klikt in het hoofdmenu op Add-ons > Video Add-ons > YouTube > Rechter muisknop > Aan bladwijzers toevoegen.
You must be registered for see images attach


Zie ook: en https://kodi-forum.nl/threads/iconen-op-bladwijzers-verplaatsen.8788/
Het probleem is dat ik dat schermpje niet in beeld krijg om bladwijzers toe te voegen. Ook niet bij addons om ze te kunnen update of verwijderen.
Post automatically merged:

Het probleem is dat ik dat schermpje niet in beeld krijg om bladwijzers toe te voegen. Ook niet bij addons om ze te kunnen update of verwijderen.
Alles geprobeerd maar kan rechtermuisknop alleen in kodi niet meer gebruiken. Kan klikken wat ik wil maar komt geen schermpje op om bladwijzers toe te voegen of wat anders.
 
Heb je de gewone standaardskin van Kodi: Estuary? Je kan ook linkermuisknop > Klik en houd vast > Laat los en het menu verschijnt, of op een link of addon gaan staan en op je toetsenbord op C klikken. En de rechtermuis werkt wel goed op je Windows bureaublad? Zie:
 
Laatst bewerkt:
Heb je de gewone standaardskin van Kodi: Estuary? Je kan ook linkermuisknop > Klik en houd vast > Laat los en het menu verschijnt, of op een link of addon gaan staan en op je toetsenbord op C klikken. En de rechtermuis werkt wel goed op je Windows bureaublad? Zie:
Thx met linkermuisknop ingedruk en los lukt het wel. Ben weer blij. Dank je????
Post automatically merged:

Thx met linkermuisknop ingedruk en los lukt het wel. Ben weer blij. Dank je???
P.s. ja gewone standaard skin.