Kanalen laden niet bij PVR IPTV Simple Client

wieno1984

Nieuwkomer
8 mei 2018
1
0
1
36
Goedenavond,

Ik heb een probleem met mijn Raspberry Pi3.

Ik heb hierop LiberElec geïnstalleerd, dit ging allemaal goed. Vervolgens heb ik een Rapository geïnstalleerd en vervolgens via Add-on de PVR IPTV Simple Client 2.4.11.1 (ook 2.4.14.1) geïnstalleerd en volgens alle IPTV m3u ingevoerd. Probleem is dat er rechtsboven wel staat dat hij meer dan 5000 kanalen heeft geladen, maar als ik naar mijn gids/tv ga dan blijft de lijst leeg.

Is er een manier om de kanalen opnieuw in te laden? Het heeft gewerkt, maar na een tijdje werkt het niet meer, zonder dat ik iets wijzig. Ik heb ook al geprobeerd om alles opnieuw te installeren, of de PVR IPTV SImple Client te deactiveren en activeren en opnieuw op te starten, maar helaas zonder gewenst resultaat...

Ik hoop dat een van jullie mij kan helpen.

Alvast bedankt!

Reidinga

VIP
28 mei 2017
1.092
1.178
216
35
De gids moet je ook instellen wil je deze werkende krijgen. De meeste providers bieden een eigen XMLTV gids aan, dat is meestal een epg url die eindigd op .xml (niet altijd). Deze voer je ook in bij Simple Client, dan zet simple client de epg voor de zenders goed - afhankelijk van hoe grote lijst en hoe grote epg je hebt kan het even duren voor alles geimporteerd is.

Je kan bij kodi instellingen -> pvr en live instellingen, de gegevens even wissen - dan leegt hij de cache en laadt alles opnieuw in.
You must be registered for see images attach

Lex

Administrator
Medewerker
29 mei 2016
6.702
5.074
216
63
Goedendag en welkom @wieno1984
Dit is nou echt een vraag die zich beter thuisvoelt bij iptv /vragen.

thuis

Nieuwkomer
16 jun 2021
1
0
1
51
De gids moet je ook instellen wil je deze werkende krijgen. De meeste providers bieden een eigen XMLTV gids aan, dat is meestal een epg url die eindigd op .xml (niet altijd). Deze voer je ook in bij Simple Client, dan zet simple client de epg voor de zenders goed - afhankelijk van hoe grote lijst en hoe grote epg je hebt kan het even duren voor alles geimporteerd is.

Je kan bij kodi instellingen -> pvr en live instellingen, de gegevens even wissen - dan leegt hij de cache en laadt alles opnieuw in.
You must be registered for see images attach
Dit is nuttige info, draai al een paar jaar Kodi op R3B onder Xbean maar ik krijg het ook niet aan de gang, dat XMLTV die url is wel een dingetje de info is erg verspreid, hier staat dit en daar ben je weer wat anders vergeten, Kodi is Kodi even een komplete handleiding schijnt erg lastig te zijn.

1 mrt 2019
1.017
444
216
Dit is nuttige info, draai al een paar jaar Kodi op R3B onder Xbean maar ik krijg het ook niet aan de gang, dat XMLTV die url is wel een dingetje de info is erg verspreid, hier staat dit en daar ben je weer wat anders vergeten, Kodi is Kodi even een komplete handleiding schijnt erg lastig te zijn.
een complete kodi handleiding is inderdaad zeer lastig, het dichts in de buurt komt dan de wiki