Kanalenlijst Hans

ateam278

VIP
25 jan 2017
977
720
216
42
Heb me er zelf nog niet in verdiept maar interessant stuk dit iig...

A_rjen

Donateur
13 nov 2016
82
63
16
Interessant, hopelijk lezen aanbieders als Ziggo en KPN mee. Maak er een betaalbare! dienst van, met alle zenders en ik stem voor 👍

Indy

Actief
12 jan 2020
27
17
6
63
De gebruik ik inmiddels al een jaar of 10 i.c.m. een Dreambox voor satelliet ontvangst van Astra 1, 2 en 3 en Hotbird .
Dit werkt perfect waardoor ik twijfel of ik m'n nieuwe Xiaomi Mi Box S wel voor TV ontvangst ga gebruiken.
Ik betaal nu iets meer dan € 15,00 voor 18 maanden toegang tot vrijwel alle gecodeerde zenders.
Op de site , waar ook de kanalenlijst staat, kun je meer informatie vergaren.

mrmiyagi

VIP
30 okt 2016
1.666
893
216
43
Hanssettings wie is er niet groot mee geworden :)
@Indy je beeld kwaliteit met de dreambox is niet vergelijkbaar met tv kijken via een andorid box satelliet/kabel (want die zitten ok in de zenderlijst)is mooier uiteraard.

Niet de tv-zenders maar internetcriminelen verdienen honderden miljoenen euro’s aan deze abonnementen
Waarom moet dat er altijd bij staan word je zo moe van kom dan met betaalbare alternatieven nee het zijn de providers/contentstreamer die veel te grote winsten willen en nooit genoeg hebben.

A_rjen

Donateur
13 nov 2016
82
63
16
Waarom moet dat er altijd bij staan word je zo moe van kom dan met betaalbare alternatieven nee het zijn de providers/contentstreamer die veel te grote winsten willen en nooit genoeg hebben.
Eens, maak het betaalbaar voor de gewone man en menig 'ilegale' IPTV gebruiker wil het op de legale manier gebruiken. Tevens kunnen dan de zenders uit het buitenland een paar procent winst mee pakken uit de overige landen waardoor ze weer nieuwe programma's kunnen maken bijvb

Lex

Administrator
Medewerker
29 mei 2016
6.611
4.973
216
62
Wordt dit een oude discussie in een nieuw jasje :