Kanalenlijst Hans

ateam278

Staff
Medewerker
25 jan 2017
2.156
1.377
216
45
Heb me er zelf nog niet in verdiept maar interessant stuk dit iig...

 
Interessant, hopelijk lezen aanbieders als Ziggo en KPN mee. Maak er een betaalbare! dienst van, met alle zenders en ik stem voor ?
 
De gebruik ik inmiddels al een jaar of 10 i.c.m. een Dreambox voor satelliet ontvangst van Astra 1, 2 en 3 en Hotbird .
Dit werkt perfect waardoor ik twijfel of ik m'n nieuwe Xiaomi Mi Box S wel voor TV ontvangst ga gebruiken.
Ik betaal nu iets meer dan € 15,00 voor 18 maanden toegang tot vrijwel alle gecodeerde zenders.
Op de site , waar ook de kanalenlijst staat, kun je meer informatie vergaren.
 
Hanssettings wie is er niet groot mee geworden :)
@Indy je beeld kwaliteit met de dreambox is niet vergelijkbaar met tv kijken via een andorid box satelliet/kabel (want die zitten ok in de zenderlijst)is mooier uiteraard.

Niet de tv-zenders maar internetcriminelen verdienen honderden miljoenen euro’s aan deze abonnementen
Waarom moet dat er altijd bij staan word je zo moe van kom dan met betaalbare alternatieven nee het zijn de providers/contentstreamer die veel te grote winsten willen en nooit genoeg hebben.
 
Waarom moet dat er altijd bij staan word je zo moe van kom dan met betaalbare alternatieven nee het zijn de providers/contentstreamer die veel te grote winsten willen en nooit genoeg hebben.

Eens, maak het betaalbaar voor de gewone man en menig 'ilegale' IPTV gebruiker wil het op de legale manier gebruiken. Tevens kunnen dan de zenders uit het buitenland een paar procent winst mee pakken uit de overige landen waardoor ze weer nieuwe programma's kunnen maken bijvb
 
Wordt dit een oude discussie in een nieuw jasje :

 
Hallo allemaal,

ik weet niet of ik hiet in het juiste draadje zit, maar laat ik het proberen.
Ik heb sinds een tijdje last van het feit dat NPO1 in HansSettings steeds hetzelfde fragment afspeelt van een oude uitzending en niet het actuele beeld. Ik heb de plugin 2.2.7 al opnieuw geïnstalleerd, maar het bleef hetzelfde.
Weet iemand hoe ik dit probleem kan verhelpen?
Alvast bedankt voor reacties!

Groeten,
Fred.
 
Hallo allemaal,

ik weet niet of ik hiet in het juiste draadje zit, maar laat ik het proberen.
Ik heb sinds een tijdje last van het feit dat NPO1 in HansSettings steeds hetzelfde fragment afspeelt van een oude uitzending en niet het actuele beeld. Ik heb de plugin 2.2.7 al opnieuw geïnstalleerd, maar het bleef hetzelfde.
Weet iemand hoe ik dit probleem kan verhelpen?
Alvast bedankt voor reacties!

Groeten,
Fred.
hier doet npo1 hetzelfde , maar je kunt anders ook naar retrospect addon gaan daar werkt npo1 wel .
 
Bedankt voor je reactie. Retrospect is niet live en actueel natuurlijk. Ik was benieuwd naar een oplossing eigenlijk, maar ben blij dat ik niet de enige ben met dit probleem.
 
@freja57 Dan heb je blijkbaar de live streams op Retrospect nog niet gevonden. Kijk eens op Retrospect > NPO Start > Live TV, daar staan de live streams die wel werken.
You must be registered for see images attach

En wat betreft de oplossing, de Kodi addon maakt gebruik van een kanalenlijst (via github) die meestal maandelijks wordt bijgewerkt. De bron van die lijst vind je onder andere hier: