Kaosbox

Status
Niet open voor verdere reacties.

harryvb

Forumlid
20 feb 2017
8
0
1
66
Ik heb kaosbox op mij kastje gezet maar nu vind ik de lijst niet meer van mijn addons die vroeger in de lijst links stonden als ik op video addons klikte.
Hoe krijg ik dat terug, ik zie in het hoofdmenu ook videos niet meer staan
 
Ik heb kaosbox op mij kastje gezet maar nu vind ik de lijst niet meer van mijn addons die vroeger in de lijst links stonden als ik op video addons klikte.
Hoe krijg ik dat terug, ik zie in het hoofdmenu ook videos niet meer staan
systeem-addons-mijn addons- video addons.
 
Bedankt, kan ik ook de premier league zien via Kaosbox?
@luckyluck70
Als ik systeem pak krijg ik enkel Kaosbox tools , Bestandbeheer, profielen, Systeeminformatie, gebeurtenissen en Programmas te zien niet addons.
Ik vind ook SEBN niet meer bij Kaosbox
 
Bedankt, kan ik ook de premier league zien via Kaosbox?
@luckyluck70
Als ik systeem pak krijg ik enkel Kaosbox tools , Bestandbeheer, profielen, Systeeminformatie, gebeurtenissen en Programmas te zien niet addons.
Ik vind ook SEBN niet meer bij Kaosbox
op welk device heb je kodi staan? als je met een muis werkt moet je klikken op systeem, niet kijken wat eronder staat.
als je klikt op systeem zie je addons in het rijtje staan.
 
op welk device heb je kodi staan? als je met een muis werkt moet je klikken op systeem, niet kijken wat eronder staat.
als je klikt op systeem zie je addons in het rijtje staan.
EU/US Plug CS918 Andriod 4.4 Smart TV Box Quad Core 2 GB RAM 16 GB ROM ingebouwde Bluetooth 3G WIFI Android TV Box van Aliexpress
 
Je kan toch ook je skin veranderen naar de standaard skin van Kodi ? Dan houdt je wel de installatie van kaosbox, maar ziet dan evengoed je andere addons
 
Status
Niet open voor verdere reacties.