kastje loopt vast of doet niks meer

dennisfilm

Nieuwkomer
3 nov 2018
1
2
6
42
hallo lieve mensen ik heb sinds kort een kastje gekocht van het merk mxq pro 4k nu heb ik kodi er op gezet ( al een paar keer ) maar als ik een addons er in plaats draai die goed maar zo dra ik kodi verlaat start hij niet meer op dan geeft hij aan dat de app niet meer reageert. ik heb nu al een aantal keer geprobeert om een andere builder er op te zetten en het blijft elke keer het zelfde fouten maken ik heb hem ook al een aantal keer gereset het kastje zelf maar nog steeds de fout geheugen heb ik er ook bij gekocht van 8 gig en nog steeds de fouten 18.0 heb ik er op staan als die gereset is ik dacht eerst dat het daar aan lag maar niks is minder waar 17.6 al geprobeerd en nog steeds het zelfde wie o wie kan me uit de band helpen alvast super bedankt.
 
Als jouw MXQ Pro 4k een RAM geheugen heeft van slechts 1GB dan heb je snel kans op vastlopen. Je hebt het over een "Builder", bedoel je daarmee dat je een bepaalde build hebt geïnstalleerd? Beter geen zware build installeren. Begin met een schone stabiele versie: Kodi 17.6 en dus niet een beta 18. Kodi verwijderen via instellingen > apps > kodi app verwijderen. De nieuwe Kodi 17.6 uit de playstore halen en https://kodi-forum.nl/threads/tutorial-kodi-op-nederlands-zetten-en-ondertiteling-instellen.3761/ Zoek via google op "Trending Kodi Add-ons" en een paar add-ons installeren, bijvoorbeeld Exodus Redux en Yoda.
 
De mxq pro 4k kastjes staan helaas ook niet echt bekend in uitblinken.

Ik zou eens gaan zoeken op het forum er zijn wel meer mensen met die kastjes uiteraard wellicht heb je er wat aan.
 
Heb dit kastje ook gehad en steeds problemen mee gehad, niet willen updaten, vastlopen etc. Moest constant resetten, om moedeloos van te worden.
Heb nu de Xiaomi mi box, wat een verademing. Kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken maar echt het overwegen waard om die aan te schaffen lijkt mij (wie weet wordt ie met black friday nog mooier geprijsd asngeboden).
 
Ik heb ook een mxq pro 4k boxje en zo nu en dan een vastloper schijnt heel normaal te zijn, maar wat bij jou gebeurt is duidelijk geen 'zo nu en dan' meer
Heb je het probleem al eens aangekaart bij de winkel waar je 'm gekocht hebt? Je kunt altijd proberen of ze 'm willen omruilen, nee heb je ...
 
  • Like
Reacties: B. web