Kent iemand iptv-4k eu

rudrood

Gevorderd
19 sep 2016
70
42
6
54
Zoals de titel al aangeeft, iemand ervaring met iptv-4k eu?

Alvast bedankt
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ook nooit van gehoord. Maar kijk uit. Ik krijg laatste 2 maand ineens mail van the hive be nooit aangemeld of wat dan ook. Kijk gewoon even op de site hier waar de meeste mensen goede ervaringen mee hebben. En maak dan je keuze.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb de titel van het topic even aangepast. Rechtstreekse links naar IPTV providers zijn niet toegestaan.
 
vreemd, ook geen link gezien. Maar ik heb van proiptvservice ook eens een mail gekregen, en plots niks meer gehoord ervan. Dus allemaal verdacht
 
Goede ervaring. Directe levering binnen enkele minuten. Zenders in HD kwaliteit en voldoende backup. Contact is ook prima, snel en netjes. Heel veel aanbod uit verschillende landen. Nederlandse zenders zijn meer dan prima.
 
Bedankt Wouter, zo te zien zelfs speciaal account aangemaakt om ervaring te delen..
Graag gedaan! Ik zelf gebruik het via mijn LG Smart TV. Inmiddels langer dan 2 weken in gebruik, geen problemen gehad. Enkel 1x dat Sky Bundesliga (Duitsland) voor even vast liep.
 
Heb er een 24-uurs trial genomen, levering was direct. Beeldkwaliteit van NL zenders is prima, had echter wel een aantal hiccups gedurende de avond.
 
Bestaat deze provider al langer ik zie dat ze meer dingen aanbieden ?
 
Zelf heb ik hem nu draaien voor 3 maanden, en ben er niet kapot van.

Veel aanbod goede FHD zenders, alleen helaas toch vaak vastlopers.
De aanbod voor de prijs is prima maar als je niet tegen vastlopen kan zoals mij dan raad ik deze niet aan.

Ze reageren snel en pakket is snel geleverd

Bij deze pakket zit geen videotheek of serie’s
 
Ik gebruikte IPTV-4k ook , en de c:lijnen van hun werken ook perfect....maar de site is al een paar dagen uit de lucht....zijn ze er mee "gestopt" :-(
 
49 € per jaar? Ik had hem als backup voor GoFast. Over het algemeen vrij tevreden, maar als backup heb ik nu een Alietje lopen voor 16 € per jaar.