(Afgesloten) Kerst Giveaway 2018

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik doe mee!! Ook ben ik dankbaar daar ik 1.5j geleden hartoperatie heb ondergaan en vorig jaar december geopereerd aan kanker .Dat ik hier nog mag aanwezig zijn.Voor iedereen een gezond jaar toegewenst,dit is onze grootste rijkdom.
 
  • Like
Reacties: Lex
#Beter laat dan nooit :D

Ik doe mee , Voor allen die dit bericht bereikt wensen wij iedereen een enorm fijne kerst toe!!!

Een tijd voor ontvangen en een tijd van geven. ( maar denk niet als je iets geeft :firstdate: dat je hem of haar vaker mag nemen :crush: )

en onthoud "" je komt niet in gewicht aan tussen KERST en OUD EN NIEUW maar tussen Nieuwjaar en kerst :sneaky:

whahahaha :cooking: :fireworks:
 
  • Like
Reacties: jaapjaap en Lex
En bij deze wijze raad van Dustydreamer sluiten we deze giveaway van 2018 af.
Allemaal bedankt voor het meedoen en natuurlijk voor alle wensen die weer recht uit het hart kwamen. Als het mij lukt mijn gasten van eerste kerstdag uit mijn huis te verwijderen :hungry: zal ik een poging doen om op tweede kerstdag de winnaars bekend te maken.

Dan nog een vervelende kwestie @Arjan E. nog maar 1 maand lid van ons forum ..maar gooit wel deze hele actie in de war in het beginstadium.
Wij kunnen dit natuurlijk niet accepteren dus een bestaffing is onvermijdelijk helaas.


Arjan je mag je voortaan VIP noemen op dit forum :LOL::ROFLMAO::LOL: gefeliciteerd
 
Euhm, er zijn ergere straffen om te krijgen?, het in de war schoppen was uiteraard nooit de bedoeling, was alleen wel erg begaan met het lot van @Regnerus , en besloot mijn eigen deelname aan hem te koppelen. Dit kreeg nogal snel een sneeuwbaleffect, iets wat ik op voorhand niet kon weten.

Maar het siert alle leden die hetzelfde hebben gedaan, en het spreekt ook de ware kerstgedachte uit.

Ook hoe de forumleiding hier mee om is gegaan met een extra actie voor @Regnerus verdient werkelijk alle respect en een dikke pluim??

En hopelijk mag iedereen nu gaan genieten van twee fantastische kerstdagen, met veel hartverwarmende momenten, en vooral heel veel gezelligheid.
 
Benieuwd of u in de prijzen bent gevallen? Hier de uitslag

Ten eerste heb ik notaris Lex bereid gevonden toezicht te houden op de trekking .
Als honorarium vroeg hij daar een lekker stukje worst voor :giggle: dus ik heb mazzel.

We beginnen met de Bol.com cadeaubonnen :
1×5.00 euro @corne
1×10.00 euro @rudrood
1×10.00 euro @patrick k

Donateurschap:
@jaapjaap
@Shaman

En de Xiaomi Mi box:
@Roy van Dam

Allemaal van harte proficiat met de prijzen.
Ik neem via pm contact op met de prijswinnaars voor een verdere afhandeling.
Het was voor mij de eerste keer dat ik dit mocht organiseren ,dus sorry dat alles nog niet vlekkeloos verliep.
Maar ik vond het leuk om te doen ..dus voor herhaling vatbaar wat mij betreft.

Rest mij iedereen te bedanken die heeft deelgenomen aan deze giveaway.
En voor straks de beste wensen voor 2019
 
Jij ook bedankt voor het organiseren @LeX . Geloof dat notaris Lex nog wel een extra stukje worst heeft verdiend. En natuurlijk alle prijswinnaars gefeliciteerd.
 
  • Like
Reacties: Regnerus en Lex
Super event, hoop dat het volgend jaar een vervolg mag krijgen, dan zal ik wijselijk mijn mond houden?

@LeX bedankt voor het organiseren, alhoewel ik je waarschijnlijk hoofdpijn heb bezorgd dit keer?
Post automatically merged:

Oh en uiteraard alle prijswinnaars gefeliciteerd??
 
  • Like
Reacties: Regnerus en Lex
Ik vermoed dat er iets niet goed is gegaan. Mijn naam staat niet tussen de winnaars :unsure:

Zonder gekheid! Leuke actie en prima georganiseerd. Stukje worst dubbel en dwars verdient!
 
  • Like
Reacties: Regnerus en Lex
Ik had er niet om gevraagd, maar toch tussen de winnaars! Lex, en anderen bedankt!

Eens zien of ik dit om kan zetten naar een donatie voor dit forum. :D

En wat die worst betreft, tja ik houdt hier ieder jaar een satelliet-BBQ, maar dat is een ander forum. ;)
 
  • Like
Reacties: Regnerus en Lex
Lex zeker voor herhaling vatbaar.
Gaan we zeker doen
Geloof dat notaris Lex nog wel een extra stukje worst heeft verdiend.
Hij wordt volgende week 10 jaar :feest:dus dat komt wel goed.
alhoewel ik je waarschijnlijk hoofdpijn heb bezorgd dit keer
Nee geen hoofdpijn, wel een traantje van ontroering als ik al de reacties las hier.
Leuke actie en prima georganiseerd.
Leuk om te horen.
ik houdt hier ieder jaar een satelliet-BBQ, maar dat is een ander forum
Sat4all ... ben daar af en toe ook actief.
 
Wordt erg gewaardeerd Corne bedankt :D maar ik wil benadrukken dat iedereen recht op zijn prijs heeft ,en dat de inhoud van onze kodi-forum kas daar geen invloed op mag en moet hebben.
 
  • Like
Reacties: corne en Arjan E.
De finale :

Net als het jaar 2018 sluiten we vandaag ook deze giveaway af.
De donateurs hebben hun nieuwe titel.
De Bol.com cadeaubonnen zijn verstuurd per mail
En de Xiaomi Mi is in bestelling voor Roy

Iedereen die heeft meegedaan bedankt, en prijswinnaars nogmaals proficiat .
Geen prijs gewonnen dit jaar :( 14 December 2019 de start van onze giveaway 2019 met nieuwe kansen en boordevol prijzen.

Rest mij iedereen een veilige jaarwisseling te wensen en een gezond 2019.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.