Kerstmis Giveaway

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik doe mee!
Leuk aan kerst vind ik eigenlijk gewoon samen met m'n gezinnetje zijn.

Favoriete kerstnummer is Koop - Come to me. Een wat minder bekende, maar het nummer heeft een lekkere sfeer!
Fijne dagen allemaal!

You must be registered for see medias
 
  • Like
Reacties: JaapK1962 en Lex
Mijn favoriet blijft White christmas.

Kerstversiering, boom, kaarsjes,kachel aan, gordijnen dicht en jezelf lekker vol laten lopen en vreten, yihaaaa !!!!

You must be registered for see medias
 
  • Like
Reacties: JaapK1962 en Lex
Ik doe mee.
Kerst is gewoon leuk, omdat het de dagelijkse sleur zo opbreekt.
Favoriete kerstnummer?
You must be registered for see medias

Fijne feestdagen allemaal!
 
  • Like
Reacties: JaapK1962 en Lex
Ik doe mee, maar ik weet niet of dat wel mogelijk is ik woon namelijk in Thailand.
Mijn favoriete Kerstnummer is 'Merry Xmas Everybody' van Slade, omdat het een lekker oud Rock and Roll nummer is.
You must be registered for see medias
 
  • Like
Reacties: JaapK1962 en Lex
Ik doe mee, maar ik weet niet of dat wel mogelijk is ik woon namelijk in Thailand.
Mijn favoriete Kerstnummer is 'Merry Xmas Everybody' van Slade, omdat het een lekker oud Rock and Roll nummer is.
You must be registered for see medias
Geen probleem hoor :) mocht u de gelukkige winnaar zijn van de hoofdprijs dan kom ik hem hoogstpersoonlijk bij u afleveren.
 
ik doe mee,prettige feestdagen en jaarwisseling gewenst!!;)
Favoriete kerstnummer: Chanuka Song - Adam Sandler

 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: JaapK1962 en Lex
ik wil graag mee doen!

Kerst is altijd gezelligheid, met vrienden samen eten en drinken en een Leuke film kijken.
Kortom het zijn altijd leuke maar ook best drukke dagen.

Bij deze wens ik iedereen fijne Kerstdagen en een goede jaarwisseling

Mijn favoriete kerstnummer:

Wham - Last Christmas
 
  • Like
Reacties: JaapK1962 en Lex
Ik doe mee...

Kerst is de meest gezellige tijd van het jaar, maar vaak ook de koudste.

Mijn favoriete Kerstnummer is: Feliz Navidad van José Feliciano
 
  • Like
Reacties: JaapK1962 en Lex
Ik doe mee ! Voor het eerst samen met mijn partner in Nederland ..de afgelopen jaren dacht ik altijd aan de kersthit van Mud Lonely this Christmas
Voor de rest is kerst voor mij niet iets van vol proppen maar gewoon genieten van het leven zonder stomme dingen als wild eten o.i.d doe maar gewoon en geniet van iedere dag.
You must be registered for see medias
 
  • Like
Reacties: JaapK1962 en Lex
Ik doe mee.
Geef mij maar driving home from Christmas van Chris Rea.
Lekker weekje thuis genieten van WK darts, NBA en Premier League!
 
  • Like
Reacties: JaapK1962 en Lex
ik doe mee en wens alle een fijne kerst en nieuw jaar .met kerst lekker niks doen filmpy kijken .vorkeur muziek Josh groben-Little Drummer Boy.
 
  • Like
Reacties: JaapK1962 en Lex
Ik doe ook graag mee. En voor mij blijft ook flappie van Youp van t hek toch het kerstliederen bij uitstek

Aan iedereen op het forum, en de admins en mods een fijne kerst gewenst.
 
  • Like
Reacties: JaapK1962 en Lex
Uiteraard doen we mee:)

Er is maar 1 kerstnummer, Flappie! :) Kerst is voor mij bijzonder, omdat dit 1 van de weinige dagen is dat heel de familie gezellig met elkaar is, we wonen te ver uit de buurt van elkaar.

Dus lekker met ze allen voor de buis hangen en met een nieuwe mediaspeler is dat helemaal mooi!
 
  • Like
Reacties: JaapK1962 en Lex
Ik doe mee. Kijk ieder jaar weer uit naar de kerst om samen te zijn met familie. Gezellig koken, eten en lachen met elkaar. We koesteren de tijd dat we nog met elkaar zijn en blikken terug op het afgelopen jaar. En dit jaar is er weer uitbreiding waar we allemaal reuze blij mee zijn. De mooiste tijd van t jaar
 
  • Like
Reacties: JaapK1962 en Lex
Ik doe mee... Kerst blijft toch de periode dat we gezellig met de hele familie samen doorbrengen. Spelletjes doen, Top 2000 luisteren en lekker eten.

Klassiekertje maar blijft goed:
 
  • Like
Reacties: JaapK1962 en Lex
Ik doe mee.....
Minions blijven leuk, zeker met kerst (beter als Home Alone met kerst)
You must be registered for see medias

Fijne dagen allemaal!!!!!!
 
  • Like
Reacties: Lex en JaapK1962
Ik doe mee ....

mijn favoriete Kerstnummer is hier al genoemd :sorry:, Flappie van Yoep van 't Hek

Mijn herinnering is zoals de inhoud van het liedje het beschrijft.... dramatisch maar mooi weergegeven. Als ik 1x dat liedje heb gehoord is het genoeg.

:ster:
 
  • Like
Reacties: Spinix en Lex
Ik doe mee.

Mijn favoriete kerstnummer is: Fairytale of New York - The Pogues ft. Kirsty MacColl
You must be registered for see medias

En uiteraard iedereen alvast fijne feestdagen en de beste wensen voor 2018! Op naar een vruchtbare KODI jaar!
 
  • Like
Reacties: Lex
Status
Niet open voor verdere reacties.