Kerstmis Giveaway

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo forum leden,

You must be registered for see images
You must be registered for see images
You must be registered for see images
You must be registered for see images
You must be registered for see images
You must be registered for see images
You must be registered for see images

Aangezien 25 december de kerst van start gaat gaan wij vanaf 17 december beginnen met een super grote kerst giveaway! Iedereen mag meedoen, en hoe meer reacties er bij komen hoe meer prijzen er worden weggegeven! Wegens bepaalde omstandigheden is de kerst giveaway iets later begonnen dan gepland.

Omdat kerst best wel een bijzonder iets pakken wij deze giveaway ook groots aan! Om mee te doen moet je een reactie achterlaten met: "Ik doe mee", de reden wat jij zo bijzonder vindt aan kerst + je favoriete kerstnummer.
Uiteraard is dit ook meteen de mogelijkheid om iedereen alvast een fijn kerstmis te wensen.. Je kunt tot 25 december 18:00 mee doen en de uitslag wordt daarna z.s.m. bekend gemaakt.

You must be registered for see images
-- PRIJZEN --
You must be registered for see images
:star_yellow: 1x XIAOMI MI BOX (Via )
:star_yellow: 2x DONATEURS LIDMAATSCHAP OP KODI-FORUM.NL (Via Kodi-Forum.nl)
:star_yellow: 1x 20 EURO BOL.COM CADEAUBON (Via Kodi-Forum.nl)

!! Hoe meer mensen mee doen hoe meer prijzen erbij komen !!
Het Kodi-Forum team wenst iedereen alvast een hele fijne feestdagen en veel geluk met de giveaway:ster::merrychristmas:

You must be registered for see images


Regels & voorwaarden:
- De looptijd van de giveaway is van 17 december 2017 07:00 t/m 24 december 2017 18:00. (Dus je kunt nog net voor kerstavond mee doen)
- De winnaar wordt willekeurig gekozen en zo snel mogelijk bekend gemaakt.
- Je reactie moet aan de genoemde voorwaarden voldoen om mee te kunnen dingen.
- Over de uitslag en toekenning van de prijs kan niet worden gecorrespondeerd.
- Uitgesloten van deelname zijn medewerkers van Kodi-Forum.nl, zij krijgen met kerst een ander leuk cadeau ;)!
- De prijs is persoonsgebonden en staat op naam van de winnaar. Ook is de prijs niet overdraagbaar, inwisselbaar of uit te keren in geld of voor andere producten.
- 1 Deelname per huishouden mogelijk, wij controleren de ip adressen dus het aanmaken van nieuwe nep accounts om vaker mee te dingen is nutteloos. (Uitgezonderd: Familie die op het zelfde adres Kodi-Forum.nl bezoeken en actieve gebruikers zijn).
- Eventuele vragen, klachten of opmerkingen over de giveaway kunnen worden gestuurd naar @Spinix.

You must be registered for see medias
Ik doe mee.
Kerst is voor mij altijd een tijd ter overdenking en besef. Ben ik wel genoeg met mijn medemens bezig. Ik neem mij wederom voor het komende jaar dit nog weer meer te gaan doen.
Beste kerst nummer War is over van John Lennon. Allemaal een liefdevollefijne Kerst.
 
  • Like
Reacties: Lex en KobusKrukas
Ik doe mee, en waarom? omdat ik toch nooit wat win, maar deze actie geeft je toch wel ff een kadootje voor onder de kerstboom, dus kodi-forum, fijne dagen allemaal.
 
  • Like
Reacties: Lex
En Burtie was de laatste voor dit jaar :)

Iedereen die mee heeft gedaan heel erg bedankt voor de vele hartverwarmende wensen en natuurlijk heel veel succes om één van de prijzen in de wacht te slepen.

Wij zullen de prijswinnaars zo spoedig mogelijk bekend maken.
 
Winnaars komen er aan, excuus voor het lange wachten.

---- Automatisch samengevoegde dubbelpost ----

De Bol.com cadeaubon gaat naar @TGR6.6.6 hij kan contact opnemen met mij en kan even in de PM zijn e-mail adres achter laten.
Donateurs lidmaatschap gaat naar: @kobus1978 & @Patries1980
De Xiaomi Mi Box gaat naar @marco666 jij kunt mij ook een PM sturen! :)
 
Laatst bewerkt:
Alle prijswinnaars van harte proficiat :D en voor diegene die helaas niet in de prijzen vielen :( Hou onze Paas Giveaway in de gaten waar (al zeg ik het zelf) weer fantastische prijzen te winnen zijn.
 
Alle prijswinnaars van harte proficiat :D en voor diegene die helaas niet in de prijzen vielen :( Hou onze Paas Giveaway in de gaten waar (al zeg ik het zelf) weer fantastische prijzen te winnen zijn.
Betaal jij? ?

Haha, uiteraard zal de Paas giveaway ook weer leuke prijzen bevatten ?
 
  • Like
Reacties: Plenkske en Lex
Status
Niet open voor verdere reacties.