Keuze iptv of streamingbox ???

Hans Rombout

Nieuwkomer
1 jan 2022
2
0
1
66
Hallo allemaal
Ik ben op zoek voor mijn vrouw naar een iptv of streaming box aan te sluiten op tv of haar pc.
Het allerbelangrijkste voor haar is dat ze alle tv zenders uit Spanje kan bekijken.
Ik zie bijv bij de nokia 8000 streaming box staan dat er 8000 tv zenders zijn te ontvangen maar nergens zender overzichten.
Kunnen jullie mij helpen wat voor haar het beste is ik gebruik internet via t-mobile
Vriendelijke groet Hans
 
Kijk eerst eens wat je al in huis hebt aan hardware. Zelf gebruik ik op m'n Windows PC het programma iptvnator. Een eenvoudig programma om iptv af te spelen op de PC. Heb je ook een Smart TV, dan is daar ook wel een app voor te downloaden. Afhankelijk van het besturingssysteem van je TV . Mocht dat lastig worden, overweeg dan een Android TV box. Jou Nokia draait volgens mij op een gewone Android versie, geen Android TV. Een Amazon Firestick is dan misschien wel een alternatief.

Dan het iptv abonnement. Lees de reviews hier eens door. Vraag hier en daar een testaccount aan en als het bevalt, neem een abonnement. Reclame maken door leden voor een iptv aanbieder is hier op dit forum namelijk niet toegestaan.
 
De shield is zeker niet achterhaald.
Maar om alleen iptv te kijken misschien wat aan de dure kant.
Je hebt ook boxen onder de 100 euro die daarvoor uitermate geschikt zijn.

Edit:ik zie nu dat @Hans Rombout een eendags vlieg was 🤔
 
Dan zou ik er zeker niet alleen iptv op kijken, maar ben op zoek naar een nieuwe box. Me huidige box is het aan het begeven.
Maar wil er ook me tv mee aan en uit kunnen zetten en gewoon me tv volume kunnen bedienen. Dan heb ik niet zoveel afstandsbedieningen nodig😅

Weet jij of dat kan?
 
Misschien eens kijken of de Amazon Firestick wat voor je is:


Tenminste, als ie weer op voorraad is. 😉
 
Dan zou ik er zeker niet alleen iptv op kijken, maar ben op zoek naar een nieuwe box. Me huidige box is het aan het begeven.
Maar wil er ook me tv mee aan en uit kunnen zetten en gewoon me tv volume kunnen bedienen. Dan heb ik niet zoveel afstandsbedieningen nodig😅

Weet jij of dat kan?
Dat werkt normaal gesproken dmv CEC.
Ik zet dat overigens altijd uit want vind dat irritant maar zo zie je maar iedereen heeft andere wensen.
Desnoods bestel je via Amazon of Coolblue dan heb je voldoende tijd om te proberen en kun je altijd van je herroepingsrecht gebruik maken.
 
  • Like
Reacties: Legheteensuit
De shield is zeker niet achterhaald.
Maar om alleen iptv te kijken misschien wat aan de dure kant.
Je hebt ook boxen onder de 100 euro die daarvoor uitermate geschikt zijn.

Edit:ik zie nu dat @Hans Rombout een eendags vlieg was 🤔
Ben iemand die weinig kijkt klopt en dit is voor mij de enige vraag waar ik mee zit ben benieuwd welke andere boxen je het over hebt
 
Hallo allemaal
Ik ben op zoek voor mijn vrouw naar een iptv of streaming box aan te sluiten op tv of haar pc.
Het allerbelangrijkste voor haar is dat ze alle tv zenders uit Spanje kan bekijken.
Ik zie bijv bij de nokia 8000 streaming box staan dat er 8000 tv zenders zijn te ontvangen maar nergens zender overzichten.
Kunnen jullie mij helpen wat voor haar het beste is ik gebruik internet via t-mobile
Vriendelijke groet Hans
Hallo.
Ik heb ook de Nokia Streaming Box 8000.
Je kunt ook spaanse tv kanalen op de box downloaden.
Als niet weet hoe laat het me weten.
Ik ben frankobal.
 
Of gewoon een IPTV player voor op de PC. Gebruik daar zelf iptvnator versie 0.9.0 voor. Hier te downloaden


Maar je kunt ook een andere app op je PC installeren

En voor de nodige Spaanse kanalen, echter zonder betaalzenders