kijk.nl gemiste programma`s streamen

Alex45

Forumlid
2 feb 2024
19
4
6
46
Hoi .....

Ik gebruik nu al een tijdje Kodien dat werkt goed , maar deze week ( week 37 ) kom ik er achter dat somige programma`s Veronica in side niet meer willen laden
Zijn er meer mensen die hier last van hebben ( het heeft altijd goed gewerkt )
ik kijk kijk.nl altijd vai Kodi add on Retrospecto
Videoland en NPO1 heb ik eigenlijk nog geen problemen onder vonden

Zijn er mensen die dit ook ondervinden

alvast Bedankt voor je tijd

Bijlagen

• Kodi kijk.nl.png
    Kodi kijk.nl.png
    303 KB · Weergaven: 3
Ja, streams van Kijk werken momenteel niet. De ontwikkelaar van Retrospect is er mee bezig en schreef (vertaald) :
"Ze zijn dus overgestapt op een nieuwe DRM-server en payload. Ik moet dit nog wat verder onderzoeken."

Je kan wel kijken via de Kijk app. En verder afwachten of het kan worden opgelost na een update.

Ja, streams van Kijk werken momenteel niet. De ontwikkelaar van Retrospect is er mee bezig en schreef (vertaald) :
"Ze zijn dus overgestapt op een nieuwe DRM-server en payload. Ik moet dit nog wat verder onderzoeken."

Je kan wel kijken via de Kijk app. En verder afwachten of het kan worden opgelost na een update.
Hoi B. web

Aller eerst Dankje voor de informatie

Dan hou ik dit Forum wel in de gaten of er nog nieuws is op dit onderwerp
en ook zal ik de boven staande link in de gaten houden

Een app van kijk.nl wil je niet hebben , deze houden/sluizen door, ongeveer net zoveel als facebook

Gelukkig hebben we nog een Browser

Dankje

• Like
Reacties: B. web
De ontwikkelaar van Retrospect geeft de volgende tussentijdse update (vertaald) :
"Ik heb hiernaar gezocht, maar kan nog geen oplossing vinden. Het achterhalen van de DRM is lastig: soms speelt hij wel en soms niet. Dus er is wat meer onderzoek nodig."