1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Lees meer.

Kijkalles.nl

Discussie in 'IPTV Aanbieders' gestart door Bonzet, 2 dec 2016.

1. Bonzet

Bonzet Nieuwkomer

Leuk Bevonden:
    0
    Eerste Indruk
    De website van kijk alles ziet er niet netjes en overzichtelijk uit. Op de website worden meerdere diensten en producten aangeboden op het gebied van multimedia.
    Het aanbod van iptv is er in 3 mogelijk heden:

IPTV met alleen Sport - Hierin zitten alle Fox sport zenders in Full HD en een aantal Ziggo sport zenders (alleen Select HD).
    IPTV NL TV + Sport - Hierin zitten alle Nederlandse zenders (RTL 4 en 5 zijn hierbij geen HD ondanks aangegeven).

Verder bieden ze nog een RED 360 abonnement aan, maar hier heb ik verder geen ervaring mee.

Bestellen en afhandeling
    Heb s'ochtends om 8 uur een bestelling geplaatst en betaald. Automatisch ontvang je een bevestiging per mail.
    Het activeren duurde lang waardoor ik even telefonisch contact opgenomen heb. ( 16.00 uur gebeld) Telefonisch werd ik niet goed te woord gestaan en werd er een activatie code opgestuurd. Deze ingevuld in kodi en eindelijk beeld.

Conclusie

Het IPTV abonnement via Kijkalles.nl bevalt slecht. Voor de voetbal liefhebbers zijn er Fox kanalen aanwezig en de prijs is ook te hoog voor een abonnement. De service is verder goed en professioneel. Het enige minpunt is dus dat zoals eerder vermeld RTL 4 en 5 in sd kwaliteit zijn, dit is natuurlijk wel een beetje jammer, juist omdat RTL 4 wel tussen de HD zenders staat. Mogelijk dat dit in de toekomst zal veranderen (aangezien kijkalles nog in de kinderschoenen staat).
    Mocht dit minpunt je dus niet tegen houden, dan heb je hier een pakket.

2. Eric Hebs

Eric Hebs VIP

Leuk Bevonden:
    680
    maar hoe stabiel is het? nooit zenders die een paar uur niks doen of op de verkeerde plek staan ?

alleen nl talig pakket?

andere aanbieders vind ik sowieso boeiend maar vind wel duur, bijna twee keer zo duur als rapid bijvoorbeeld, maar okay rapid is alles behalve perfect

3. LeX

LeX Administrator Medewerker

Leuk Bevonden:
    2.409
    Afgelopen voorjaar daar ook testje van gehad,een kopie van het pakket wat Sos Solutions ook in de markt zet.Die pakketten zijn specifiek op Nederland gericht en onze zuiderburen, de stabiliteit is moeilijk te beoordelen als je daar maar 16 uur voor hebt

4. Bonzet

Bonzet Nieuwkomer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal aan het eind van de maand nog even een gebruikservaring erbij vermelden, denk dat deze maand een mooie gelegenheid bied om te kijken hoe het zich onder piek dagen houd. Tot nu toe iig nog niet veel geks gemerkt. Ze bieden overigens idd alleen het Nederlandse pakket. Maar dit is ook alles wat ik verder nodig heb, kijk nooit Russische of Italiaanse tv.

5. Warlock956

Warlock956 Forumlid

Leuk Bevonden:
    4
    Heb zelf een maand Rapid NL + sport en is erg stabiek te noemen op alle janalen (sd als hd).
    Binnenkort hebben ze tevens weer de internationale variant met circa 3200 zenders incl uit de vs.

6. LeX

Leuk Bevonden:
    2.409
    Die internationale variant word in de volksmond ook wel de rapidiptv variant genoemd

7. Warlock956

Warlock956 Forumlid

Leuk Bevonden:
    4
    Alleen zitten ze bij unlimited iptv zover ik weet.

8. LeX

Leuk Bevonden:
    2.409
    De meeste resellers doen erg moeilijk over de vraag wie de leverancier is van hun producten,maar de internationale zenderlijst van hun lijkt wel verdacht veel op rapidiptv,maar een bestudering van de link zou duidelijkheid kunnen geven

Plenkske vindt dit leuk.
  9. Eric Hebs

Eric Hebs VIP

Leuk Bevonden:
    680
    Ja inderdaad, veel iptv boeren zijn gewoon knulletjes die op hun zolderkamer een standaard website online neer geplempt hebben met een template layout en logo en dan enorm interessant doen alsof ze een TV bedrijf hebben terwijl ze gewoon rapid resellertje zijn.

@Bonzet ik heb je post aangepast hoor, een waslijst met prijzen en zenders is geen review en lijkt meer op spam/reclame, we willen alleen echte reviews/ervaringen van échte consumenten over échte iptv aanbieders dus géén resellers

kijk alles is toch gewoon reseller of niet ?

10. LeX

Leuk Bevonden:
    2.409
    Klopt, dat is vermoedelijk ook zo'n zolderkamer ondernemer die prijzen hanteert die het dubbele zijn dan onze Forum aanbieding,en met een veel beperkte zenderlijst

Eric Hebs vindt dit leuk.
  11. Warlock956

Warlock956 Forumlid

Leuk Bevonden:
    4
    Bij hun iptv leverancier rechtstreeks scheelt het wel.
    3 maanden via kijkallen € 40waar de lerancier op 30 zit en bij een jaar bij kijkalles 120 en rechtstreeks € 80.
    Scheelt een hoop. Voor de liefhebber kan ik de link geven.

12. LeX

Leuk Bevonden:
    2.409
    Ben een Twentenaar dus nieuwsgierig

13. boxservice

boxservice Forumlid

Leuk Bevonden:
    2
    Zal jullie uit het ongewisse halen; Kijkalles heeft een nette veilige webshop, een nette fysieke winkel die ook gewoon zijn BTW afdraagt en staat ingeschreven bij de KvK. Dus LeX, zou het niet wat netter zijn voordat je oordeelt over een bedrijf alszijnde zolderkamertjes bedrijf, je eerst eens te verdiepen in betreffende bedrijf?

Nee, ik ben niet de eigenaar maar merk en zie dat hier gewoon zaken worden neergezet zonder ook maar enige onderbouwing.

Voor wat IPTV betreft, Rapid wordt zo'n beetje door iedereen verkocht op het moment en het is afwachten wanneer dit fout gaat. Fout in de zin dat er films/series in de url staan wat al een bedrijf in Nederland geld heeft gekost. Vandaag is de uitspraak bij de rechter elders in het land waarin een boete zal worden uitgedeeld. Ik zal hierover later berichten, maar de boete zal zo rond de 15.000 Euro zijn. Deze boete wordt gegeven aan een Rapid reseller, dus hou dit in uw achterhoofd.

Uiteraard ga ik geen details geven over de partij die deze boete krijgt maar feit ligt er.

14. Bonzet

Bonzet Nieuwkomer

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ook een twentenaar, dus ook zeker geïnteresseerd

15. Eric Hebs

Eric Hebs VIP

Leuk Bevonden:
    680
    heeft kijk alles een geoblock voor noord holland dat vooral tukkers interesse hebben ?

16. LeX

Leuk Bevonden:
    2.409
    Nee Eric,het is de Twentse erotische inslag wat daar te bewonderen is,want niet alleen de wijzen komen uit het oosten maar ook de mooiste vrouwen :)

17. Plenkske

Plenkske Moderator Medewerker

Leuk Bevonden:
    511
    Heb je intussen al meer informatie hierover ? Ik heb het nog nergens teruggelezen. Normaal deelt Brein iedere schikking en rechtzaak die ze doen.

18. Warlock956

Warlock956 Forumlid

Leuk Bevonden:
    4
    Na een maandje unlimited iptv zal ik toch maar overstappen naar rapid tv.
    Te vaak dat het gebeurt dat de HD zenders het laten afweten of als hd wordt aangemerkt maar als sd wordt doorgegeven.
    Bij problemen zijn ze in geen wegen te vinden om het op te lossen.

DolfjeWolfje vindt dit leuk.
  19. DolfjeWolfje

DolfjeWolfje Forumlid

Leuk Bevonden:
    0

Klopt

20. Kodee

Kodee Actief

Leuk Bevonden:
    5
    Hij heeft gewoon een goed punt boxservice. Ik vindt de website er ook zeer rommelig uit zien en onprofessioneel ogen. En ook hun build ziet er rommelig uit. Ik zou zelf hier niet snel wat bestellen om eerlijk te zijn. Zal heus wel een betrouwbare webshop zijn.. maar op het eerste oog onprofessioneel.