King-box

Reidinga

VIP
28 mei 2017
1.096
1.180
216
38
Ik heb even een test aangevraagd bij deze provider toen ik hoorde dat zij Play Sports (1-5) in het pakket hadden, wat mij op viel is de gigantische lijst die ik kreeg - De m3u (gedownload) was wel 9.x MB groot!! Dit viel mij direct op - er zit enorm veel aanbod bij deze provider. Welgeteld een 5500+ live tv streams, en een enorm aanbod van VOD (Films + series) van een ruwe 60.000 streams ([EDIT])!​

Helaas heb ik de play sports niet kunnen testen, op moment van testen werkte geen van de play sports streams - zoals helaas ook bij mij eigen source het geval is.

Wat betreft kwaliteit, de VOD is in goede kwaliteit - heb slechtere gezien, ook betere - maar het drukt de pret niet vergeleken met bv Netflix of andere betaalde streaming diensten (Telenet Yelo Play). Wat prijzen betreft zitten ze gemiddeld - een maand voor 15 euro, een jaar voor 100 - je kan kiezen voor een UK/DE pakket maar je krijgt dan aanzienlijk minder streams terwijl de prijs nagenoeg gelijk blijft - of per jaar een 10 euro scheelt.

Door de grootte van de lijst crashte mijn VLC player, maar nadat ik deze een beetje heb opgedeeld in losse m3u files per groep speelde deze prima af. Voor mensen die het meeste "bang for the buck" willen, vind ik dit zeker een optie om eens een test aan te vragen. Ik heb zelf wel een gratis test gekregen van 12uur, waar je op de site 2 euro betaald voor een test van 24 uur of 8 euro voor een test van 1 week.

Zoals op de website zelf al aangegeven is gebruik van een VPN toegestaan vanwege vele isp blocks - heb dit zelf ook getest met Goose VPN en draait prima!
Al met al leuk om deze provider eens te verkennen, deze provider draait toch ook al even mee al is deze niet zo heel bekend in Nederland/Belgie - gebruik ik deze toch al meer dan een jaar vanwege de VOD. Zo bieden zij ook documentaires van oa Discovery Channel en NatGEO waar ik graag naar kijk.

Ten slotte hier nog even een overzicht van de stations/vod die ik in de aangeboden test heb gekregen:


Ik heb deze even in een pdf gezet omdat de browser crasht als ik deze hierin wil plakken :)
 
Laatst bewerkt:
Je bent reseller van King-Box? Lees wel even de forum regels omtrent verkoop via het forum - direct linken, of direct verkopen is niet toegestaan op het forum.
 
  • Like
Reacties: Lex