Kodi “Leia” 18.5 is beschikbaar

Hoe krijg ik die geupdate op de Shield Pro ?
Ik zie in de Playstore alleen de huidige versie (18.4) die ik geinstalleerd. Ik zie niks van een update.
 
Hoe krijg ik die geupdate op de Shield Pro ?
Ik zie in de Playstore alleen de huidige versie (18.4) die ik geinstalleerd. Ik zie niks van een update?
Als je momenteel geen problemen hebt gaat een update voor jou niks veranderen, maar als je persé nu 18.5 moet hebben kan je sideloaden. Je kan de nieuwste kodi versie altijd vinden op
 
Hoe krijg ik die geupdate op de Shield Pro ?
Ik zie in de Playstore alleen de huidige versie (18.4) die ik geinstalleerd. Ik zie niks van een update.

Vreemd, ik kreeg hem van de week gewoon binnen???‍♂️

Ik heb dan de “gewone” shield, en geen pro.

Ik dacht dat ik mijn automatische updates uit had staan, maar blijkbaar is die bij de laatste shield experience hier verandering in gebracht.

Heb het gelijk maar weer uitgezet?

18.5 werkt trouwens wel gewoon op de shield, en loopt vlot door?
 
Ik wacht nog wel op totdat de Playstore mij verteld dat er een update is

Dat zeg ik, die kreeg ik dus niet, omdat bij mij de automatische updates aanstonden.

Ik zag ineens tijdens het opstarten van Kodi de melding Kodi 18.5 preparing for first run.

Staan bij jou de automatische updates aan? Dan heb je kans dat ie al geïnstalleerd is. Zo niet dan heb je kans dat ie als update al klaar staat tussen jouw apps??‍♂️
 
En als je binnen de app Store zelf eens zoekt op Kodi?

Zou toch raar zijn als ik hem wel krijg, en jij niet toch???‍♂️
 
Op mn Shield tube werdt kodi 18.5 gewoon ge-update.....op mn shield pro niets, misschien heeft te maken met de 32 en 64 bits uitvoering.
 
Ik kreeg de update ook niet op mijn nvidia shield tv box , bleef op 18.4 staan en geen update beschikbaar.
18.5 op een usb stick gezet en in google play store het programma x-plore geinstalleerd .
Programma herkent usb stick en voila ik heb nu 18.5 vanaf de stick geinstalleerd :)
 
Inmiddels ook de 18.5 op mn shield staan... Heeeel lang blijven steken op de 17.6..waarom? geen idee eigenlijk...

Nu met de amber skin helemaal aangepast naar mn eigen smaak...? Is aan te passen tot in de laatste details...

Seren gebruik ik veel... Die ingesteld onder films en series... En het is klikken en gaan... Werkt echt top in samenwerking met subloader...

Subloader zoekt via de bestandsnaam de best overeenkomende subtitel in opensubtitles...

Alleen the crew erbij als back-up addon en het draait als een tierelier..

Ik hou kodi zo schoon mogelijk dus geen vrachten addons erop die je toch nooit gebruikt
 
  • Like
Reacties: Renko1963