Kodi 16 updaten naar 17

Bartjes

Nieuwkomer
19 dec 2017
1
0
1
39
Hallo ben nieuw hier , dus dont shoot me.

Na dit forum een beetje te lezen ben ik tot de conclusie gekomen dat ik al met wat verouderde apparatuur zit.
rasp pi (ARMv7 rev 4) met kodi 16.1 op momenteel.

Nu heb ik begrepen dat ik zou moeten updaten naar Kodi 17. Is de enige manier om een nieuwe build op men sd kaartje te zetten ? Want heb geen toegang tot zo een card reader... Toen ik deze aankocht zat er ook een USB stick bijgeleverd die het opstarten zou moeten versnellen ? Kan ik deze gebruiken om een nieuwe versie op te zetten of heeft deze er niets mee te maken ?

Sorry als dit domme vragen zijn maar het is moeilijk om door het bos de bomen nog te vinden.
 
Hallo ben nieuw hier , dus dont shoot me.

Na dit forum een beetje te lezen ben ik tot de conclusie gekomen dat ik al met wat verouderde apparatuur zit.
rasp pi (ARMv7 rev 4) met kodi 16.1 op momenteel.

Nu heb ik begrepen dat ik zou moeten updaten naar Kodi 17. Is de enige manier om een nieuwe build op men sd kaartje te zetten ? Want heb geen toegang tot zo een card reader... Toen ik deze aankocht zat er ook een USB stick bijgeleverd die het opstarten zou moeten versnellen ? Kan ik deze gebruiken om een nieuwe versie op te zetten of heeft deze er niets mee te maken ?

Sorry als dit domme vragen zijn maar het is moeilijk om door het bos de bomen nog te vinden.

Hey Bart,

Ten 1ste. Welke versie van de pi heb je 2/b of 3B?

Als je openelec erop heb staan is het handig om verder te gaan met Libeelec. Ivm het feit dat Openelec weinig updates uitbrengt op dit moment.
Je kunt op de website vinden hoe je dat kan doen.
En op YouTube is er veel meer te vinden.
You must be registered for see medias
.

Ps. maak eerst een backup.
You must be registered for see medias

Succes!