Kodi 17.4 is uit

Spinix

Technisch administrator
Medewerker
25 dec 2015
3.600
2.202
216
25
Had nog even gewacht gisteren omdat ik dacht dat iemand anders er wel mee zou komen. Helaas niet :p
Kodi 17.4 is inmiddels uit. Zitten alleen een paar bug fixes in en de update is niet noodzakelijk zoals toen bij 17.3 wel aanbevolen was. (Edit: Het is nog een RC versie, updaten is dus nog niet aangeraden)

Bug fixes in deze release:
  • Potentially fix crashing on Windows due to an issue in Python
  • Potentially fix crashing on Windows when enabling zeroconf
  • Fix sporadic crash on Windows when installing or updating add-ons
  • Fix issue for users with reverse proxies attempting to forward websockets.
  • Fix possible issue if Linux distro uses system ffmpeg and cause black screen with 10-bit H.265
  • Properly throttle scraping music information online to prevent overloading the provider
  • Fix native keyboard on iOS 11
  • Fix potential crash on Android O loading App icons
  • Fix non showing Kodi banner on Android O
  • Fix potential crash on Android with certain keymaps
  • Fix wrong detection of VP6 and VP8 videocodec on Android
  • Update FFmpeg to 3.1.9
  • Set hard requirement to use FFmpeg 3.1.x only
  • Fix for Hangup when viewing recording and pressing next/previous
  • Fix merged scraped album type and label correctly with that derived from tags from music files

Meer informatie:
 
Laatst bewerkt:
Het is nog een RC versie. Kunnen nog bugs inzitten. Is nog niet vrijgegeven als een stabiele versie. Maar goed, als je geen geduld hebt is het te installeren.
 
  • Like
Reacties: Lex en Spinix
Het is nog een RC versie. Kunnen nog bugs inzitten. Is nog niet vrijgegeven als een stabiele versie. Maar goed, als je geen geduld hebt is het te installeren.
Goed dat je dat zegt, had ik nog niet gezien.
 
Het is nog een RC versie. Kunnen nog bugs inzitten. Is nog niet vrijgegeven als een stabiele versie. Maar goed, als je geen geduld hebt is het te installeren.

Een RC versie kan je makkelijk installeren, zitten alleen bugfixes in en er zitten in RC versies nooit nieuwe feautures.
 
  • Like
Reacties: Reijer
Een RC versie kan je makkelijk installeren, zitten alleen bugfixes in en er zitten in RC versies nooit nieuwe feautures.
RC kan je ook makkelijk installeren. Alleen vindt je hem niet in de playstore of zie je hem niet bij stable staan bij kodi. Dat komt erna
 
Hoop dat eminent hier eens naar kijkt , heb een 7680 4k ultra streamer , 14 dagen oud ,
Wat denk je met kodi jarvis , 16, 1 , heb al een paar keer om een update naar krypton v17, 3 gevraagd ,
Zij zeggen v17, 2 is re downloaden met bugs ,, lekker zeg ,
Wat een sof bbbrrrr:help::halo::hamer:
 
Hoop dat eminent hier eens naar kijkt , heb een 7680 4k ultra streamer , 14 dagen oud ,
Wat denk je met kodi jarvis , 16, 1 , heb al een paar keer om een update naar krypton v17, 3 gevraagd ,
Zij zeggen v17, 2 is re downloaden met bugs ,, lekker zeg ,
Wat een sof bbbrrrr:help::halo::hamer:
Ik heb die versie er ook opstaan. De enigste bug wat er nog inzit heeft met video te maken. Zeg maar afspelen van een video Die op je nas staat.
Voor de rest is er nits mis mee met die versie.
Dat is de enigste redenen dat ze hem nog niet officieel hebben vrijgegeven en hij wel los als bèta te downloaden is.
 
  • Like
Reacties: sumitomo
Kodi heeft bij mij zojuist een automatische update gedaan.
Practisch niets werkt meer.
Kan ik Kodi 17.3 op één of andere manier terug zetten ?
 
Inderdaad automatische update naar Kodi 17.4.
Alle addons werken goed bij mij geen problemen.
Terug keren naar Kodi 17.3 zal waarschijnlijk niet gaan zonder de nieuwe versie eerst te verwijderen.Dat wil zeggen opnieuw van nul beginnen.
Kodi 17.3 is waarschijnlijk terug te vinden als Apk via Google.
 
Huh zit hier met een android philips tv en daar staat hij al een paar weken op. Geinstalleerd en geupdate door googleplay.Versie 17.4.Automatische update.
 
  • Like
Reacties: sumitomo
Ut zal wel aan de installatie of de addons...of....aan mij hebben gelegen :hamer:
Alles werkt normaal, zij het niet beter of stabieler.
 
Ik heb op 9-9-2017 ook kodi 17.4 op mijn android v88, maar tot nu loop ik nog niet tegen problemen.

P.Kiemel
 
  • Like
Reacties: Lex