Kodi 17 addons verstoppen

darkgti

Actief
10 okt 2016
34
5
6
34
Ik ben eindelijk over naar Kodi 17.0 maar nu zie je bij addons gelijk alle addons staan, ook de 18+ addons. Bij Kodi 16.1 kon je deze mooi in de lijst laten staan zodat deze niet meteen zichtbaar was als snelkoppeling op je begin scherm. Is dit ook mogelijk met 17.0?
 
IK vermoed dat er in kodi 16 al een soort van filter was aangemaakt van favoriete addons en dat die vervolgens op het homescherm worden laten zien. Het is skin specifiek of je een widget kan creeren die alleen de favoriete addons laat zien. Welke skin gebruik je? De standaard?
 
Ja ik gebruik de standaard skin, eigenlijk moet ik dus een andere pakken. Is dezelfde skin van 16 beschikbaar en hoe heet deze?

Het gaat mij niet om de pincode, meer dat als ik exodus wil opstarten terwijl er visite is dat dan niet de 18+ addon vooraan staat :p
 
Ja ik gebruik de standaard skin, eigenlijk moet ik dus een andere pakken. Is dezelfde skin van 16 beschikbaar en hoe heet deze?

Het gaat mij niet om de pincode, meer dat als ik exodus wil opstarten terwijl er visite is dat dan niet de 18+ addon vooraan staat :p

Zeker als schoonmoeders op bezoek komt wil je dat niet hebben nee hahaha :)
 
  • Like
Reacties: darkgti