(Offline) Kodi 17 krypton Estuary mod build

Status
Niet open voor verdere reacties.
AresWizard FranKodi werkt weer.....
lekkere built, ik mis wel de favorieten (alleen bij het afsluiten staan deze hier)
bij 16.1 build of bij 17
AresWizard FranKodi werkt weer.....

bij 16.1 build of bij 17
Ik heb favorieten toegevoegd aan de 17.0 Estuary build
Fresh install doen via de AresWizard en hem weer opnieuw installeren
Of zelf toevoegen kan ook uiteraard :)
 
AresWizard FranKodi werkt weer.....

bij 16.1 build of bij 17

Ik heb favorieten toegevoegd aan de 17.0 Estuary build
Fresh install doen via de AresWizard en hem weer opnieuw installeren
Of zelf toevoegen kan ook uiteraard :)
ha ik zou willen dat ik dat kon, laatste keer dat ik iets probeerde was ik mijn tv series kwijt.
ik wacht wel op de pro
goede avond, net de kodi 17 erop gezet maar het lukt niet om de frankodi erop te zetten, help please
 
  • Like
Reacties: FranKodi
ha ik zou willen dat ik dat kon, laatste keer dat ik iets probeerde was ik mijn tv series kwijt.
ik wacht wel op de pro
goede avond, net de kodi 17 erop gezet maar het lukt niet om de frankodi erop te zetten, help please

Wat lukt er dan niet
Iets meer info is wel
Handig om een goed antwoord te kunnen geven :)
 
Gevonden, en draait.. maar traaaaaaaaaaaaaaaggg op Rp2 niet normaal, komt door de skin misschien?
 
Gevonden, en draait.. maar traaaaaaaaaaaaaaaggg op Rp2 niet normaal, komt door de skin misschien?
De Raspberry Pi 2 is niet de snelste meer, De Dit is TV Seven kon die ook nog maar net aan. Misschien helpt het als je hem iets overclockt, heb ik toen ook gedaan. Zorg wel dat je een 2a lader hebt.
 
wat zijn de minimum specs nodig voor frankodi 17 build ? zie dat ie 1.6 gb is en hierboven ergens de onbeantwoorde vraag of je er iptv mee kan kijken (vraag is minder noobs dan het lijkt, want veel builds/skins 'vergeten' live tv in het menu te maken')

heb al eerder frankodi build geprobeerd, hoop errors en kreeg het er niet meer vanaf, zijn er nog updates ? hoor er weinig meer over, had gehoopt dat dit toch wel de vervanger van dat lelijke ditistv zou worden maar dan gratis
 
Er was zelf de vraag gisteren in de chat de of zijn build nog onder ons was,aangezien men in ares een error kreeg
 
blijft een gapens gat in de markt toch?! ditistv versie 2 is gewoon de oude, kodi 17 is bijna alfa maar heeft nog niet eens 1 goede nl build, terwijl ik elke twee maanden ofzo wel mensen hoor die plannen hebben zelf een nl build te maken maar waarschijnlijk dooft dat oranje vuurtje weer snel lol:)
 
Deze build ziet er fijn uit. kan ik zelf ook nog gewoon addons etc toevoegen?
 
Laatst bewerkt:
Als ik Disney junior stream schokt het beeld. Enig idee wat dit kan zijn? Heb de himedia-q10pro op kodi 17 Krypton. Een Sony TV 1080p 60hz. Aan de stream ligt het niet want die is geladen.
 
Een beetje snel Internet vast wel bekabeld aangesloten ,en vast ook wel eens een andere stream geprobeerd
 
Een beetje snel Internet vast wel bekabeld aangesloten ,en vast ook wel eens een andere stream geprobeerd
150mbit/s, ga over naar 300. Maar aan het streamen ligt het niet, want ik kon zien dat hij al voor 30% gebufferd was terwijl ik op 2% afspeelde (bij wijze van spreke). Ik zie nu dat mijn HiMedia Q10 pro Wrapper geinstalleerd moet hebben. Heb het voor geinstalleerde van SOS Solutions eraf gehaald en ben zelf gaan installeren. Waarschijnlijk Wrapper er niet bij.

De Build zelf ziet er zeker vet uit. Makkelijke interface.
 
BELANGRIJK : Download eerst de laatste kodi 17 nightly build om mijn build goed te kunnen laten werken....

NU EEN EXTRA MENU ITEM MET VOETBALKANALEN

DUS UPDATE DE BUILD AF EN TOE

HOE??
IN DE ARESWIZARD
KIES EERST VOOR FRESH START EN NA EEN REBOOT WEER DE BUILD DOWNLOADEN

Update : De wizard werkt gelukkig, wel moet je als je hem hebt geïnstalleerd bij Skin handmatig op de Skin Estuary Mod zetten en dan word de build zichtbaar....
Ik heb dit alleen getest op de Apple tv 4 dus of dit ook moet bij andere besturingssystemen weet ik dus niet zeker.......Succes....

Hoi belangstellenden,

Ik ben klaar met het maken van een Kodi 17 estuary mod build
Hieronder een kleine impressie

Hij staat inmiddels in de Areswizard onder FranKodi
Voor diegenen die de areswizard niet op kodi hebben staan en willen weten hoe men deze erop kan installeren,
heb ik eerder al eens een tutorial op dit forum hiervoor geschreven
hier de link : http://kodi-forum.nl/threads/ares-wizard.434/#post-2150
buildnaam is :

FranKodi 17 Beta3 Build Estuary Mod

Verder is het belangrijk dat je Kodi 17 Beta 3 eerst installeert alvorens deze build op je wat dan ook te downloaden....


Succes.....


















Heb de addon mp3streams ook werkend gekregen

Ik hoor graag wat ik ben vergeten en wat evt beter of anders zou kunnen volgens jou

maar je mag me ook bedanken, het waren velen nachtelijk uurtjes zweten iig



Hoor graag van jullie....
Ja die werkt op mijn eigen Build ook niet simpel om te laten werken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.