Kodi 17 Krypton RC3

hierbij de link om de RC3 te downloaden



Have fun
Is dat de laatste van de 17 serie, en beginnen we nu met 18 Leia" of wordt Krypton nog verder verbeterd met een RC4 en hoger.
 
  • Like
Reacties: sumitomo
Naar wat ik vernomen heb, is dit de laatste RC ik geloof dat hier na de Final Release uitkomt maar dat zeg ik ik heb het vernomen weet het niet helemaal zeker :)
 
  • Like
Reacties: Lex
Heb hem gedownload en geïnstalleerd. Werkt prima. Alleen nog geen verschillen met RC2 gezien.
 
  • Like
Reacties: syllie
Heb hem gedownload en geïnstalleerd. Werkt prima. Alleen nog geen verschillen met RC2 gezien.
Nee die zie je vaak ook niet....zijn vaak nog de kleine dingen die ze aangepast en verbeterd hebben....ga je nou van beta naar beta ja dan zie je wel vaak verschillen maar nu in de afrondende fase niet meer hoor....nog even wachten op de final release
Oke thanks voor de feedback. Ga ik hem er zo ook maar opzetten dan.
Bij mij staat ie er al even op hoor :p
 
Voor de raspberry pi gebruikers heeft Libre ELEC gister een update uitgebracht. De vorige versie zaten ze op kodi beta 6 , en nu hebben ze RC3 . Dit is de eerste beta versie van libre elec.

Ik heb hem gister meteen ge-update en werkt prima !
 
  • Like
Reacties: fransalmighty
Voor de raspberry pi gebruikers heeft Libre ELEC gister een update uitgebracht. De vorige versie zaten ze op kodi beta 6 , en nu hebben ze RC3 . Dit is de eerste beta versie van libre elec.

Ik heb hem gister meteen ge-update en werkt prima !
Top weten we dat ook weer ga ik hem op m'n rp2 boven op zolder instaleren thanx ;)
 
Om de Kodi rc3 te instaleren op je android speler moet je dan eerst de oude eraf doen of gelijk updaten
 
Waar kan ik een goeie instal krijgen die van de Kodi site krijg ik telkens foutmelding van tijdens het installeren

Ben dus opzoek naar Kodi v17 krypton
 
Waar kan ik een goeie instal krijgen die van de Kodi site krijg ik telkens foutmelding van tijdens het installeren

Ben dus opzoek naar Kodi v17 krypton
Google Play Store.
Maar van kodi.tv/download moet werken, ligt niet aan de versie daar.....als je tenminste de juiste download.
Ik weet niet welk besturingssysyteem je gebruikt ??
 
Bij lukt het ook niet speler x96 Android 6.01 er staat kodi jarvis 16 op.
Geeft elke keer niet geïnstalleerd aan
 
Er zijn boxen met een eigen Shell/OS en ben je afhankelijk van hun upgrades......
Heb er zelf 2 met dit probleem...(Xtreamer) en ben afhankelijk wat ze aanbieden op hun site....helaas.
 
Bij lukt het ook niet speler x96 Android 6.01 er staat kodi jarvis 16 op.
Geeft elke keer niet geïnstalleerd aan
je moet de 32 bit versie nemen, staat er gewoon op , mijn box is ook een x96
 
  • Like
Reacties: Theeke