(GESLOTEN)Kodi 17 NL Build by kodi-forum.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wanneer precies geeft hij een error?
Gebruik je WiFi?
Klopt, zit op een WiFi. Zelfde WiFi als op mijn laptop waar ik het wel geinstalleerd heb gekregen.

Des al niet te min werkte het prima op mijn laptop! Nu krijg ik echter geen streams beschikbaar, dus maar even de zoekfunctie gebruiken en kijken waar dat aan ligt :p
 
Raar maar opeens kan ik geen series meer aanduiden beeldscherm wordt zwart en kodi herstart en als ik dan toch verder geraak is de lijst bij series gewoon leeg iemand enig idee?

Alvast bedankt
 
wat is eingelijk de code van pinsentery 1826 werkt niet
 
Laatst bewerkt:
Heb 2 weken geleden
Kodi 17 NL Build geïnstalleerd alles was prima naar mijn smaak gezet. Tot vanmorgen 23 april zwart beeld met kodi de rest werk in de hoofd scherm. Maar kodi niet. Heeft er nog meer mensen last van??? Groetjes
 
Bij mij werkt het meeste nog alleen bijvb de OSD is veranderd helaas. Dit komt door een update van de Silvo skin
 
Hallo iedereen, ik zit met een probleem. Ik heb geprobeerd deze kodi build te installeren zoals beschreven in 1ste post. Alleen zodra ik afsluiten klik en daarna kodi weer opstart kom ik gewoon weer in de normale kodi zonder de nl build er op. Kan iemand mij vertellen waar het fout gaat en hoe op te lossen?
 
Ik neem aan dat je 'm direct na de installatie geforceerd hebt afgesloten?
Je zou 'm anders nog eens kunnen installeren en dan aan het einde ff de stekker eruit trekken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.