Kodi 18.2 loopt vaak vast

Massimosimbula

Forumlid
12 aug 2019
8
7
6
54
Hallo,

Ik heb sinds kort Formuler z7+ 5g box waarop ik Kodi 18.2 draai. Echter kodi koopt heel vaak vast, als ik een film aan het zoeken ben in verschillende addons. Iemand tips?

Alvast bedankt.

Groeten,
Massimo
 
Je hebt kodi er zelf vers opgeinstalleerd?
Welke addons gebruik je?

Off topic nice dog ook een bordeaux ??
Dank je wel voor jouw reactie... ja ook een Bordeaux dog, je hebt er ook een zo te zien, mooie hond trouwens ?
Ik heb kodi 18.3 Leia trouwens en niet 18.2, had verkeerd aangegeven.
Ja, ik heb kodi vers erop geïnstalleerd.
De Addons zijn: Exodus Redux en Infinity Legion
Thanks alvast. ?
 
  • Like
Reacties: Slikt
Kodi 18.3 is goed je zou even een andere addon erbij kunnen proberen.
Neem It uit de T2k repo
Of Venom uit de venom repo
Deze addons zouden het sowieso normaal moeten doen.
Kijk ook eens op trending kodi apps voor andere addons als je wat zoekt.
 
  • Like
Reacties: Massimosimbula
Je hebt kodi er zelf vers opgeinstalleerd?
Welke addons gebruik je?

Off topic nice dog ook een bordeaux ??
Dank je wel voor jouw reactie... ja ook een Bordeaux dog, je hebt er ook een zo te zien, mooie hond trouwens ?
Ik heb kodi 18.3 Leia trouwens en niet 18.2, had verkeerd aangegeven.
Ja, ik heb kodi vers erop geïnstalleerd.
De Addons zijn: Exodus Redux en Infinity Legion
Thanks alvast. ?
Post automatically merged:

Kodi 18.3 is goed je zou even een andere addon erbij kunnen proberen.
Neem It uit de T2k repo
Of Venom uit de venom repo
Deze addons zouden het sowieso normaal moeten doen.
Kijk ook eens op trending kodi apps voor andere addons als je wat zoekt.
Dank je wel.
De eerste geïnstalleerd en ook deze loopt vast ?
Venom geeft gelijk een foutmelding tijdens de installatie van de zipfile ?
Ik denk dat dit probleem veroorzaakt wordt door een instelling ergens in Kodi zelf.
Heb ook de hardware accelerator aan een uitgeschakeld, maar ik merk geen verschil!
Ik weet werkelijk niet waar ik nog meer moet gaan kijken...
 
Laatst bewerkt:
Ik zou het zo snel ook niet weten sorry.

Ja installeer kodi en addons nog eens helemaal opnieuw is paar minuten werk.

Die infinity is al oudere addon volgens mij misschien hangt er ergens iets te verrekken!!!!

Ooit zijn het onverklaarbare dingen of zoals je zegt ergens een instelling per ongeluk verkeerd maar dat los je op met verse instal.

En als er momenteel niemand zo vlug een antwoord heeft is dat wellicht de snelste oplossing voor nu.
 
  • Like
Reacties: Massimosimbula
Ik zou het zo snel ook niet weten sorry.

Ja installeer kodi en addons nog eens helemaal opnieuw is paar minuten werk.

Die infinity is al oudere addon volgens mij misschien hangt er ergens iets te verrekken!!!!

Ooit zijn het onverklaarbare dingen of zoals je zegt ergens een instelling per ongeluk verkeerd maar dat los je op met verse instal.

En als er momenteel niemand zo vlug een antwoord heeft is dat wellicht de snelste oplossing voor nu.
Ok, ik denk ook dat het wellicht de snelste oplossing is… maarrrr… is er binnen Kodi een mogelijkheid een soort van back-up te maken van de reeds geïnstalleerde Addons, zodat ik deze in Kodi terug kan zetten nadat ik een verse installatie van Kodi heb uitgevoerd? Of zit er niet anders op dat ik 1 voor 1 alle Addons terug moet zetten?
Alvast bedankt
 
Waarschijnlijk is je Kodi vervuild geraakt door oude add-ons en repo's, zoals die Infinity Legion. Een back-up maken van een Kodi die vastloopt, dan houd je dezelfde problemen. Zoals mrmiyagi zei, het is maar een paar minuten. Op zoek gaan via google op "Trending Kodi Add-ons" voor Venom en It (T2K repo), Scrubs V2 (jewbmx repo), Tempest en Clowns Replica vind je via google "Top best Wirelesshack".
 
Waarschijnlijk is je Kodi vervuild geraakt door oude add-ons en repo's, zoals die Infinity Legion. Een back-up maken van een Kodi die vastloopt, dan houd je dezelfde problemen. Zoals mrmiyagi zei, het is maar een paar minuten. Op zoek gaan via google op "Trending Kodi Add-ons" voor Venom en It (T2K repo), Scrubs V2 (jewbmx repo), Tempest en Clowns Replica vind je via google "Top best Wirelesshack".
Thanks!
 
  • Like
Reacties: B. web
Je kan alle zips van de desbetreffende addons op usb stuckie zetten hoef je niet al die urls in te typen en ben je zo klaar ?
Begin met 1 addon en kijk wat je kodi doet.
Goede tip, Thanks!
ik ben vrij nieuw in de Kodi wereld, weet dus niet hoe ik in een Kodi omgeving de zips op een USB stick kan zetten. Kan ik ergens een tutorial vinden, of anders instrucites hierover?
Misschien een domme vraag van me.... maar toch :)
 
Kodi -->systeem --> addons --> addons installeren via zipbestand

Je zal bij een schone instal wel de melding krijgen onbekende bronnen die moet je aan zetten.

You must be registered for see medias
 
  • Like
Reacties: Massimosimbula
Wat je zou kunnen doen is de addon “backup” uit de Kodi repository installeren, dan een backup maken en ergens in je box opslaan, niet binnen de Kodi map!

Dan Kodi er af gooien, opnieuw installeren, en binnen de “verse” Kodi alleen de addon “backup” installeren, deze openen, en dan de backup vanuit de map waarin je de backup hebt opgeslagen terug zetten.

Echter ben ik het in deze wel met @B. web eens, dat je Kodi waarschijnlijk in de loop der tijd vervuild is geraakt, en dat een schone installatie van zowel Kodi als addons waarschijnlijk beter zal zijn.

Je zou mijn manier nog kunnen proberen, en zien of het verbetering brengt, zo niet dan zou ik de tips die hierboven aangegeven zijn ter harte nemen?
 
Effe tussendoor


@Massimosimbula Goede tip, Thanks!
ik ben vrij nieuw in de Kodi wereld, weet dus niet hoe ik in een Kodi omgeving de zips op een USB stick kan zetten. Kan ik ergens een tutorial vinden, of anders instrucites hierover?
Misschien een domme vraag van me.... maar toch :)

Gewoon via Windows verkenner de gedownloade ZIP's op USB stick zetten. Daarna kun je ze laden volgens advies @mrmiyagi bericht #15. Enne....... domme vragen bestaan niet, hè. ?
 
Nee, niet binnen Kodi. Bedoelt wordt eerst de repository zips even opzoeken / Googlen op een PC of laptop, de zips downloaden en op usb stick zetten.
Dank je wel voor de tip! Het heeft gewerkt. Nu lijkt alles prima te werken ???
Post automatically merged:

Effe tussendoor




Gewoon via Windows verkenner de gedownloade ZIP's op USB stick zetten. Daarna kun je ze laden volgens advies @mrmiyagi bericht #15. Enne....... domme vragen bestaan niet, hè. ?
thanks! Het is mij gelukt! Dank je wel voor je hulp ?
Post automatically merged:

Nee, niet binnen Kodi. Bedoelt wordt eerst de repository zips even opzoeken / Googlen op een PC of laptop, de zips downloaden en op usb stick zetten.
Thanks ?
Post automatically merged:

Had..... maar diep binnen mij is ie er nog ??
De mijn is nu 4,5 jaar.... ze worden helaas niet zo heel oud ?
Post automatically merged:

Kodi -->systeem --> addons --> addons installeren via zipbestand

Je zal bij een schone instal wel de melding krijgen onbekende bronnen die moet je aan zetten.

You must be registered for see medias
Thanks! ?
 
Laatst bewerkt: