Kodi 18.6 /18.7 /18.8 en tot slot is 18.9 nu ook beschikbaar

Komt er ook nog een 18.9 ? of denderen we nu door naar de 19 .....
 
Komt er ook nog een 18.9 ? of denderen we nu door naar de 19 .....
Dit is de laatste versie van 18 ( we're proud to present what is likely to be the final release in the 18.x "Leia" series ) , hierna komt versie 19.
 
  • Like
Reacties: Lex
nadat kodi 18.8 van de week beschikbaar was gekomen voor de telefoon , is nu ook de versie voor Android Tv (o.a. mi box/stick , shield tv ) uit de playstore te updaten .
 
nadat kodi 18.8 van de week beschikbaar was gekomen voor de telefoon , is nu ook de versie voor Android Tv (o.a. mi box/stick , shield tv ) uit de playstore te updaten .
Voor de telefoon? iPhone bedoel je? daar heb je dan toch een jailbreak voor nodig?
 
Voor de telefoon? iPhone bedoel je? daar heb je dan toch een jailbreak voor nodig?

je kan hem via tweakbox buiten de App Store om installeren, nadeLen: versie 17, en bij opstarten verplicht een reclame kijken, maar het is dus mogelijk zonder jailbreak ?
 
Update/ meld de Shield Kodi automatisch zoals android tablets?

bij mij meldt ie niks automatisch, en download ook niks automatisch.

heb ik uit staan, wil ik zelf bepalen ?
Post automatically merged:

Toen ik het woord reclame zag was ik er al klaar mee, gek word ik er van.

is 1 x tijdens het opstarten en duurt niet heel lang?
Post automatically merged:

Maar goed, het kan dus zonder jailbreak ?
 

ja hij meldt niks, en download het ook niet, pas als ik naar de store ga, geeft ie aan dat er een update is, en dat is alleen als ik naar mijn eigen apps ga?
 
ja hij meldt niks, en download het ook niet, pas als ik naar de store ga, geeft ie aan dat er een update is, en dat is alleen als ik naar mijn eigen apps ga?

En is dit de standaard werking of omdat jij het hebt uitgeschakeld
 
En is dit de standaard werking of omdat jij het hebt uitgeschakeld

nee omdat ik dit heb uitgeschakeld, daar kan je voor kiezen tijdens de eerste installatie als je hem nieuw hebt.

ik heb zelf veel problemen gekend met de overgang van Kodi 17 naar Kodi 18, waar mijn skin niet meer werkte, en ik dacht dat ik alles kwijt was (wist ik toen veel ??‍♂️)

tevens heb ik problemen gehad met een shield experience update, waardoor mijn VPN totaal niet meer werkte.

geen “early adoption” meer voor mij, ik wacht wel een paar weekjes, en lees dan wel of er problemen zijn, zo niet dan installeer ik zelf wel?
 
Ok, android tablet geeft altijd een melding dat er een update beschikbaar is, maar ik denk nu dat Android tv (shield) dit niet doet