Kodi 18.6 /18.7 /18.8 en tot slot is 18.9 nu ook beschikbaar

@T-Bob En zijn met deze update al je instellingen en addons van Kodi bewaart gebleven of moest je weer dingen aanpassen?
Ik heb hem vanmorgen op een van mn shields gezet... Dus van 18.5 naar 18.6
Alle instellingen zijn intact gebleven... Maar ik gebruik een "eigen" build met Amber skin..

Zoals eerder aangegeven de "problemen" onstaan pas na grote updates.. Zoals van kodi 16 naar 17...17 naar 18 en straks van 18 naar 19...
Vooral dan met bepaalde skins..
 
Ok bedankt voor jullie reacties, ik heb dus nog Kodi 18 zonder build of skin.
De vorige keer ben ik er inderdaad weer uren mee bezig geweest om alles juist in te stellen, maar nu jullie dit zeggen durf ik het wel te proberen ?
 
Ok bedankt voor jullie reacties, ik heb dus nog Kodi 18 zonder build of skin.
De vorige keer ben ik er inderdaad weer uren mee bezig geweest om alles juist in te stellen, maar nu jullie dit zeggen durf ik het wel te proberen ?
Maak een backup of/en kopieer de .kodi folder om toch zeker te zijn.
Ik maak mijn build met alle instellingen altijd op mijn telefoon en kopieer dan de .kodi folder naar andere toestellen waar ik dan nog kleine aanpassingen doe, + zo heb ik ook een backup waar ik zeker van ben dat ie werkt.
En als de update problemen geeft kan je zo eenvoudig terug naar de oudere werkende versie van kodi
 
Geen zorgen gemaakt ? Vanochtend updates binnen, zowel voor de Sony als voor de Shield.
Ik heb 18.6 inmiddels ook geïnstalleerd maar er werkt nu niets meer op de androidbox, verder gebruik ik Xanax build, ik heb deze ook al eens moeten uitschakelen omdat na een update de addons niet meer reageren. Hoe kan ik terug naar een vorige kodi versie?
 
Ik heb 18.6 inmiddels ook geïnstalleerd maar er werkt nu niets meer op de androidbox, verder gebruik ik Xanax build, ik heb deze ook al eens moeten uitschakelen omdat na een update de addons niet meer reageren. Hoe kan ik terug naar een vorige kodi versie?
Terug naar een oudere vorige versie...
Kan alleen door je kodi in zn geheel te verwijderen en dus de oudere versie via de officiële kodi site weer terug te zetten..

Oftewel je bent alles kwijt...

Ff googlen ? "xanax build kodi 18.5"

Schijnt er wel te wezen (18.6 nog niet maar zal weinig tot geen verschil wezen)
 
Bij ons automatische update naar 18.6, helaas werkte gisteren de addons voor geen meter.
Ook de audio bij streamen van film/serie niet hoger dan DD? Voor de update werkte alles perfect?
Heb de auto update uitgezet.

Shield TV 2017
 
@peterp Oh ik had gisteravond ook dat de Addons het slecht deden. Heb de box paar keer opnieuw opgestart zonder succes. Maar heb de update er nog niet op staan.
 
Heb. Hem zelf gisteren ge-update naar 18.6 op mijn Shield 2017, daarna de hele dag tot aan gisteravond aan toe geen problemen, alles werkt perfect??‍♂️
 
Ook hier werkt alles prima na de update van 18.5 naar 18.6. (fire tv stick 4k, xiaomi mibox, ubuntu pc, android telefoon)

Ik heb niet geupdate om te updaten, ik gebruik een addon (vtmgo) die beter werkt in 18.6 omdat daar de nieuwste Inputstream.adaptive al inzit.

En ik heb backups voor wanneer er iets fout zou gaan.

Ik zou iedereen aanraden backups te maken van je .kodi folder, en die ook te testen. Dan kan je altijd zorgeloos updaten.

Ook test ik een update op mijn telefoon vooraleer ik de tv boxen update.

Maar ik maak sowieso vaak mijn hele build opnieuw, gewoon om weer met een schone lei te beginnen. En regelmatig gaan alle toestellen terug naar fabrieksinstellingen. Rare hobby, ik weet het, maar ik vind het leuker dan puzzels of kruiswoordraadsels