Kodi 18.6 /18.7 /18.8 en tot slot is 18.9 nu ook beschikbaar

Super heeft al mijn bestanden en addons overgenomen. Top
 

Bijlagen

  • Screenshot_20200315-151734_Kodi.jpg
    Screenshot_20200315-151734_Kodi.jpg
    757,9 KB · Weergaven: 25
You must be registered for see images attach


Nog geen release announcement op kodi.tv, maar wel al te downloaden op

Toegevoegd door @Spinix:
Release announcement is ook beschikbaar:
Post automatically merged:

You must be registered for see images attach


Nog geen release announcement op kodi.tv, maar wel al te downloaden op

Toegevoegd door @Spinix:
Release announcement is ook beschikbaar:
Is er ook een 18.6voor Libreelec?
 
Bij ons automatische update naar 18.6, helaas werkte gisteren de addons voor geen meter.
Ook de audio bij streamen van film/serie niet hoger dan DD? Voor de update werkte alles perfect?
Heb de auto update uitgezet.

Shield TV 2017
En dan zet ik vandaag de Shield aan, en dan werkt alles terug zoals het hoort?
Gisteren kon ik in Kodi bij audio doorvoer alleen DD/DD+ (DD+ werkte toch niet?) zien, en nu staat alles weer in de lijst.
Echt bizar dat er op een avond niets/moeilijk werk, en de dag erna gewoon alles terug in orde is?
Maar zolang het terug op zijn pootjes komt, kunnen we weer verder.
 
  • Like
Reacties: ateam278
In LibreElec moet je bij Updates zijn in het menu. Bij mij stond dat op auto, maar na wijzigen in manual kun je checken op updates.
 
De beste manier is volledige verwijdering en herinstallatie van een actuele versie van kodi.
 
  • Like
Reacties: Spinix
Hallo,
Libreelec draait al op Leia normaal krijg ik van hun een pop-up als er een update is.
Ik weet alleen niet of dit nu ook het geval is.

Groet Longshadow
 
Blijf het een zeer onbetrouwbaar stuk software vinden, geen update mogelijkheid, gewoon vervangen of verwijderen en opnieuw intstalleren. En nog niet één keer meegemaak dat het goed ging met de officiële addons. Altijd wel problemen, kom er dan wel weer uit maar kost dan weer onnodig veel tijd. Vandaag ook weer een melding 18.6. meteen maar voorwaarden dat alles eerst up to date moet zijn ! Maar wat heb je eraan als je toch opnieuw moet installeren. Ik vind het de goed kant op gaan maar nog lang niet geschikt voor het grote publiek, nog lang niet. Zelfs Windows Media center doet het nog beter op het moment, met 1 uitzondering het laten zien van films, niet dat het in Kodi uitontwikkeld is maar wel sneller.
WMC heeft op het allerlaaste moment nog een update gekregen, op genomen films, vande zelfde naam/serie worden nu, net als in W10 samengevoegd, Zelfs de epg doet het nog goed, ruim 14 dagen, waarschijnlijk omdat ik ze via de satelliet krijg :)
 
Hallo,
Libreelec draait al op Leia normaal krijg ik van hun een pop-up als er een update is.
Ik weet alleen niet of dit nu ook het geval is.

Groet Longshadow
Zou wel moeten. Maar je zou een handmatige update kunnen uitvoeren. Dan weet je het zeker. Heb gisteren de laatste update voor LibreElec met Kodi 18.6 handmatig geïnstalleerd. Dus het moet kunnen.
 
Wie kan mij helpen bij het maken van een update. Ik heb hier helaas heel weinig kaas van gegeten er staat nu bij mij v17.4 kunt u mij hiermee helpen
 
Hallo,
Libreelec draait al op Leia normaal krijg ik van hun een pop-up als er een update is.
Ik weet alleen niet of dit nu ook het geval is.

Groet Longshadow
Dag allemaal,

Dank voor jullie meedenken.
Ik denk dat ik net als de vorige update naar " Leia " mijn geduld moet bewaren.
Toen kwam het ook goed.
Verder werkt mijn Eminent 7480 met Libreelec, Leia en film addons prima.
Het heeft wel wat voeten in de aarde gehad.
Nogmaals dank en blijf gezond.

Groet Longshadow
 
Ik heb LibreELEC+Kodi op een Raspberry draaien. Daarin druk je op * bovenin (Systeem), ga dan naar beneden waar LibreELEC staat en kies dat. In het keuzemenu links zie je Updates, kies dat. Mogelijk staat Automatische updates aan (auto), ik moest dat eerst op Manual zetten. In het lijstje dat je daarna krijgt staat bijna onderaan Updatekanaal. Bij mij staat dat op LibreELEC 9.2, en daaronder vind je Beschikbare Updates: 9.2.0 en 9.2.1. Kies die laatste, en je krijgt dan ook Kodi 18.6.
 
  • Like
Reacties: Shaman