Kodi 18 Code Naam

Eric Hebs

Expert
2 mei 2016
1.043
633
216
Voor wie het leuk vind namen te verzinnen kun je nu je creativiteit kwijt voor de codenaam van Kodi 18

Van 17 is nog geen alfa uit maar blijkbaar denken ze al aan een 18.

 
Voor wie het leuk vind namen te verzinnen kun je nu je creativiteit kwijt voor de codenaam van Kodi 18

Van 17 is nog geen alfa uit maar blijkbaar denken ze al aan een 18.

Zat zelf te denken aan Forum-Box als startsein voor onze grote promo actie
 
  • Like
Reacties: kobus1978
@LeX lol, denk niet dat ze Kodi 18 forumbox noemen, maar je kan het ze voorstellen :)

Ging me meer om mijn verbazing dat ze nu al over 18 praten en nog dagelijks 17 uitbrengen
 
Het moet beginnen met de L dus ForumBox kan helaas niet @LeX

Ik zat zelf te denken aan Lambda als bedankje voor de maker van Exodus en alle voorlopers daarvan :)
 
@Arjan Lambda is de letter L in het griekse alfabet, past wel mooi in al die academische illumni termen met bijbelboeken zoals exodus ook etc

Over academie gesproken wanneer beginnen we de Kodi Academy ? mag ik dan voorzitter worden van de feestcommissie van de studentenvereniging en ontgroening ?

Dacht zelf aan een zwembad project X party zoals
You must be registered for see medias
 
Van 17 is nog geen alfa uit maar blijkbaar denken ze al aan een 18.
Even mierenneuken: ze zijn al op beta 6 hoor :p Volgens de link van je zitten ze dicht op final release !

Ging me meer om mijn verbazing dat ze nu al over 18 praten en nog dagelijks 17 uitbrengen
Als 17 dalijk op final release is, begint het ontwikkeltraject van 18 ook al. Staat ook in het artikel he :) "With Kodi v17 Krypton heading towards final release (just waiting on some fixes) we’ ll need a new code name that will be added to v18 which our developers are already working on. Don’t worry we’ll still look after any bug that might pop up in Krypton and try to fix it first."
Tussendoor brengen ze natuurlijk ook updates uit op 17 :)


Maar wat betreft een nieuwe naam:
- Lava
- Legion
- Leopard
- Level

Zomaar wat in me opkomt....
 
is geen mierenneuken, maar vind altijd apart om alvast aan versie 18 te denken als nu nog bezig bent met 17, m.a.w. vinden ze kodi dan nog steeds niet goed genoeg dat ze er al vanuit gaan over een tijd 18 te moeten maken, waarom niet gewoon zoals windows ofzo, updates :)
 
Nou de kogel is door kerk .De naam van Kodi 18 wordt ... Leia" :feest:eerbetoon aan een overleden actrice Carrie Fisher van Star Wars.
 
  • Like
Reacties: Plenkske en Spinix
pff zo cliché, lijkt wel of die gasten uit big bang theorie die namen verzinnen lol