Kodi 18 rc2 op een Eminent 7680

De EM7680 is heel anders dan een gewone Android mediaspeler. Je kunt niet zelf apps installeren of zomaar een andere versie van Kodi kiezen. Kodi zit ingebakken in de firmware van de mediaspeler. Je zal moeten wachten totdat Eminent met een firmware update komt. Je kan op het volgen of er een beta versie gaat verschijnen.
 
@henkie300 wellicht was dit voor jouw nieuws :) maar heb toch je vraag verplaatst naar kodi/vragen
En omdat ik toch in de buurt was tevens de topictitel aangepast.
 
Laatst bewerkt:
Advies is om kodi rc2 niet te instaleren omdat er nog wat bugs inzitten. Beter is om de rc1 te gebruiken of wachten op de officiele 18.1 waar je waarschijnlijk niet al te lang meer op hoeft te wachten
 
  • Like
Reacties: B. web
Advies is om kodi rc2 niet te instaleren omdat er nog wat bugs inzitten. Beter is om de rc1 te gebruiken of wachten op de officiele 18.1 waar je waarschijnlijk niet al te lang meer op hoeft te wachten
ik had corelec op eminent 7680 geinstalleerd met kodi18 alles werkte prima alleen in de avond deed ik mijn kastje aan tot mijn verbazing stond libreelec er weer op terwijl ik echt met corelec gewerkt heb vreemd
 
Heb je een advies gekregen van iemand dat dit uberhaupt mogelijk is? Ik denk dat de EM7680 alleen goed werkt met de firmware van Eminent die daar speciaal voor is gemaakt. Kodi 18 is nog niet af en Eminent komt vast in de toekomst zelf wel met een update voor de EM7680.
 
Dat is koffiedik kijken want zorgvuldigheid is belangrijke dan daar een tijdlimiet aan te koppelen.
 
ik heb de em 7680 terug gestuurd en een andere gekocht de em 7680 had ook maar 1 gig ram geheugen omdat ik wat kritiek had op de forum hebben mij gebanned pffff zit ik totaal niet mee
 
  • Like
Reacties: B. web
ik heb de em 7680 terug gestuurd en een andere gekocht de em 7680 had ook maar 1 gig ram geheugen omdat ik wat kritiek had op de forum hebben mij gebanned pffff zit ik totaal niet mee

Wat heb je nu gekocht als wij dat mogen weten althans :)
Kritiek op een nette manier zou juist een boost moeten zijn voor producenten om hun producten nog beter onder de loep te nemen.
 
dacht ik ook ja hoe is het met je?
ik heb de t95q 4 GB DDR4 RAM + 32 GB / 64 GB ROM Amlogic S905X2 Quad Core ARM Cortex A53 tot 2 GHz ARM Dvalin MP2 GPU volgens mij is dit wel goed
 
Als die goed bevalt prima toch. Het is geen Android tv uiteraad.
Dat zijn de shield en xiaomi mi alleen.

P.s alles goed hier maar zie chat voor alledaags geneuzel ?
 
mooie box volgens mij heb ik dat ook 5.1 de vorige 95pro stond er ook bij maar gaf alleen stereo geluid ik hoop dat deze het wel gaat doen ik krijg hem over 2 dagen binnen
 
mooie box
Post automatically merged:

volgens mij heb ikook 5.1 geluid de 95 pro had dat ook zeiden ze maar ik had alleen stereo
Post automatically merged:

Anders kan die weer retour ;)
ja hahahah
Post automatically merged:

verder draai ik veel blue ray van mijn externe schijf voor dolby atmos
Post automatically merged:

mijn gezondheid gaat wat minder de ziekte is vaak slopend voor me
 
Laatst bewerkt: