Kodi 19.0 Matrix /Alpha

Nog niet echt mee bezig geweest
Alleen even snel er op gezet om te kijken of het werkt en niet per direct iets op gevallen
Post automatically merged:

Toch wel iets ontdekt had deze er op gezet omdat 18.2 veel bufferde dacht ik dat het bij deze versie niet zou zijn maar toch helaas hier het zelfde probleem
Het rare is dat ik. Op 17.6 hier geen last van heb
Ben hier al een poosje mee bezig met de Fire stick waar dit door komt
Had hier al eerder op het forum naar gevraagd
32 bit van 18.2 er op gehad maar liep naar een tijdje ook vast
Kan geen oplossing vinden voor dit probleem
 
Laatst bewerkt:
Waarom niet 17.6 gebruiken als die prima werkt, of een fork van 17.6 installeren en kodi 18 geupdate houden om mee te testen tot uw probleem opgelost is.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: jimmy3333
Heeft dit beestje (kodi19) al een naam?
Ik kan dit dan toevoegen voor de volledigheid aan de topictitel.
 
Waarom niet 17.6 gebruiken als die prima werkt, of een fork van 17.6 installeren en kodi 18 geupdate houden om mee te testen tot uw probleem opgelost is.
Dat is juist het probleem dat ik niet kan vinden waar het probleem zit op 18.2
Tuurlijk draai ik op 17.6 maar ik moet een keer over
Post automatically merged:

Heeft dit beestje (kodi19) al een naam?
Ik kan dit dan toevoegen voor de volledigheid aan de topictitel.
Het staat nu onder M ......
 
  • Like
Reacties: Dominique DB
Ik heb een paar websites waar ik alles over kodi kan lezen.
Doordat het een site is met illegaal content, zet ik hier alleen het verhaal neer.
Het is een bericht van een paar weken geleden, dus ik was wel op de hoogte.
Kodi 19 wert prima, alleen veel addons ondersteunen het nog niet, of half.
De volgende Kodiversie krijgt ook weer een naam. (Kodi 19 krijgt dus nog een naampje)
Op internet vragen de developers om ideeen kwa nieuwe naam voor de nieuwe release in de toekomst.


Kodi 18.2 Released With Problems
Kodi 18.2 stable was released this past week but presents problems for many who use builds.
It appears that some Kodi 18 builds can't be installed with this new release.
It seems that installing individual addons is working fine on 18.2 and this problem is mostly found when trying to install a build.
If you are currently having problems installing a build on 18.2, I would suggest uninstalling 18.2 and then reinstall 18.1.
I have setup a shortcode on my server which you can use in Downloader or your browser that will install Kodi 18.1.

Vertaling omdat ik soms lui ben met Google Translate haha :

Kodi 18.2 uitgebracht met problemen
Kodi 18.2 stable is afgelopen week uitgebracht maar biedt problemen voor velen die builds gebruiken.
Het lijkt erop dat sommige builds van Kodi 18 niet met deze nieuwe versie kunnen worden geïnstalleerd.
Het lijkt erop dat het installeren van individuele add-ons goed werkt op 18.2 en dit probleem wordt meestal gevonden bij het proberen om een build te installeren.
Als u momenteel problemen ondervindt bij het installeren van een build op 18.2, raad ik u aan 18.2 te de-installeren en vervolgens 18.1 opnieuw te installeren.

Hier heb je Kodi 18.1 voor Android en Android Tv.
Kodi 18.1 TROYPOINT Shortcode -
Ik neem aan dat ik dit mag linken, want kodi is een Mediacenter, en zolang de onbekende bronnen uitstaat ook niet illegaal.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Lex
M is matrix
Post automatically merged:

@deschotel, ik heb geen probleem met mijn fire tv stick 4k, ik zit op softwareversion fire os 6.2.6.3(ns6263/2349), fire tv home version 6.1.5.1-002. Mijn firestick speelt alles even vlot als mijn mi box
 
Laatst bewerkt:
.....
Hier heb je Kodi 18.1 voor Android en Android Tv.
Kodi 18.1 TROYPOINT Shortcode -
Ik neem aan dat ik dit mag linken, want kodi is een Mediacenter, en zolang de onbekende bronnen uitstaat ook niet illegaal.

De mensen van kodi stellen zelf ook alle oude versies beschikbaar, je hoeft niet bij andere websites te downloaden (ook al is troypoint wel te vertrouwen)
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Andre19721972
Ik heb een paar websites waar ik alles over kodi kan lezen.
Doordat het een site is met illegaal content, zet ik hier alleen het verhaal neer.
Het is een bericht van een paar weken geleden, dus ik was wel op de hoogte.
Kodi 19 wert prima, alleen veel addons ondersteunen het nog niet, of half.
De volgende Kodiversie krijgt ook weer een naam. (Kodi 19 krijgt dus nog een naampje)
Op internet vragen de developers om ideeen kwa nieuwe naam voor de nieuwe release in de toekomst.


Kodi 18.2 Released With Problems
Kodi 18.2 stable was released this past week but presents problems for many who use builds.
It appears that some Kodi 18 builds can't be installed with this new release.
It seems that installing individual addons is working fine on 18.2 and this problem is mostly found when trying to install a build.
If you are currently having problems installing a build on 18.2, I would suggest uninstalling 18.2 and then reinstall 18.1.
I have setup a shortcode on my server which you can use in Downloader or your browser that will install Kodi 18.1.

Vertaling omdat ik soms lui ben met Google Translate haha :

Kodi 18.2 uitgebracht met problemen
Kodi 18.2 stable is afgelopen week uitgebracht maar biedt problemen voor velen die builds gebruiken.
Het lijkt erop dat sommige builds van Kodi 18 niet met deze nieuwe versie kunnen worden geïnstalleerd.
Het lijkt erop dat het installeren van individuele add-ons goed werkt op 18.2 en dit probleem wordt meestal gevonden bij het proberen om een build te installeren.
Als u momenteel problemen ondervindt bij het installeren van een build op 18.2, raad ik u aan 18.2 te de-installeren en vervolgens 18.1 opnieuw te installeren.

Hier heb je Kodi 18.1 voor Android en Android Tv.
Kodi 18.1 TROYPOINT Shortcode -
Ik neem aan dat ik dit mag linken, want kodi is een Mediacenter, en zolang de onbekende bronnen uitstaat ook niet illegaal.
Bedankt voor je bericht
Net er op gezet en wat testen uitgevoerd en het draait nu goed zonder buffers ,heb losse addons dus geen builds
Bedankt voor je goede tip????
 
  • Geweldig
Reacties: Andre19721972
Ik heb ook alles wel op mijn Pc staan en kan er dan een Dropboxlink van maken.
Maar je hebt gelijk over de betrouwbaarheid van Troypoint..
Het was gewoon even een snelle reactie vanacht laat.
Ik ben altijd vrij laat om de vragen te bekijken in het forum.
Kodi 19 op een Firestick werkt prima.
Ik mag het hier niet neerzetten, maar als je bekend bent met Filelinked dan staat de kodi 19 versie wel in de bekende store met alemaal tweeen en een pin 4754.
De Kodi zelf is legaal, dus vind het lastig in te schatten of ik nu iets verkeerds zeg.
Maar Lex weet wel dat hij gewoon weg moet halen als ik me vergis.
Ik doe het niet bewust.
Ik kan jullie allen helpen aan alle linken voor alle apparaten, dat is nooit een probleem.
U roept, wij draaien.


De mensen van kodi stellen zelf ook alle oude versies beschikbaar, je hoeft niet bij andere websites te downloaden (ook al is troypoint wel te vertrouwen)
Post automatically merged:

Eindelijk iemand die iets weet wat ik niet weet hahahaha.
Dus 19 gaat Matrix heten?
Ik had op internet de naam + velen andere voorstellen voorbij zien komen.
Het is dus Matrix geworden (denk ik te lezen aan jou reactie)

M is matrix
Post automatically merged:

@deschotel, ik heb geen probleem met mijn fire tv stick 4k, ik zit op softwareversion fire os 6.2.6.3(ns6263/2349), fire tv home version 6.1.5.1-002. Mijn firestick speelt alles even vlot als mijn mi box
 
Ik zie op dit moment nog geen reden om kodi 19 te gebruiken, 18 is nog maar net uit en nog volop in ontwikkeling, 19 heeft zelfs nog geen beta's uit. Nightlies zijn leuk om eens te testen, maar gewone gebruikers (niet-ontwikkelaars) werken best met stabiele versies.
 
  • Like
Reacties: Andre19721972
Als gewone gebruiker moet je gewoon op de release blijven.
Developers of hobbyisten zoals ik, hebben speciaal diverse boxjes om van alles op te testen.
Ik heb wel 18.2 goed werkend, maar ik weet de weg.
Anders zou ik zeggen, blijf op 18.1 die stable is.

Ik zie op dit moment nog geen reden om kodi 19 te gebruiken, 18 is nog maar net uit en nog volop in ontwikkeling, 19 heeft zelfs nog geen beta's uit. Nightlies zijn leuk om eens te testen, maar gewone gebruikers (niet-ontwikkelaars) werken best met stabiele versies.
 
  • Like
Reacties: Dominique DB