Kodi 19 Windows

Reidinga

VIP
28 mei 2017
1.096
1.180
216
38
Ik heb constant problemen met kodi 19 op windows. Als ik deze probeer te starten krijg ik steeds deze melding:

You must be registered for see images attach


Ik heb al een 2tal VM's met Windows er opnieuw op gezet maar blijf deze melding krijgen. Iemand een idee wat het kan zijn? Mijn host OS is Parrot OS 4.11.
Ik zou dit graag werkende krijgen omdat ik een nieuwe Kodi addon wil maken, en een huidige wil updaten.

Iemand die een oplossing weet? Dan hoor ik het graag :D
 
Ik heb je even helpen zoeken, maar kwam slechts 1 soortgelijk probleem tegen met Windose in een VM, misschien had je die al gevonden.
Spoor loopt wel dood trouwens...

 
Ik heb je even helpen zoeken, maar kwam slechts 1 soortgelijk probleem tegen met Windose in een VM, misschien had je die al gevonden.
Spoor loopt wel dood trouwens...

Die heb ik idd gevonden samen met een paar andere. Ik gebruik veel vm’s zonder problemen, en ik wil geen dual boot met Windows opzetten (zou ook niet nodig moeten zijn - ben perfect happy met Linux en Beos).
 
Ik heb hetzelfde even voor je geprobeerd, Kodi op W in een Vbox, en krijg dezelfde foutmeldlng.
 
  • Like
Reacties: Reidinga
Ik heb hetzelfde even voor je geprobeerd, Kodi op W in een Vbox, en krijg dezelfde foutmeldlng.
Ja virtual box, VMware, qemu- allemaal t zelfde. Kodi 19 rendering gebeurt hardwarematig geloof ik, en de drivers van virtuele machines werken er precies niet mee.


Ik denk dat ik even een oude pc ga pakken, daar een Windows op zet en dan via VN-CHEF of rdp want sinds kodi Python 3 gebruikt werken mijn addons niet meer

t zou beter zijn mochten ze bij xbmc een developer kodi maken, waarmee je makkelijker addons etc kan maken.. gewoon bare bones kodi, voor dev en testen van addons..
 
Een addon bouwen voor Kodi die draait op Windose is dus anders dan Kodi op Linux, begrijp ik?
 
Een addon bouwen voor Kodi die draait op Windose is dus anders dan Kodi op Linux, begrijp ik?
Nee dat niet, maar op windows vind ik persoonlijk makkelijker om de folders te vinden, en ik wil mijn PC niet "bevuilen" met een kodi installatie die ik alleen gebruik voor het maken van Addons (Op parrot Kodi installeren is niet zo makkelijk).
 
  • Like
Reacties: Maxpuk
Reidinga toevallig 2 grafische kaarten steken..? Daardoor zou het kunnen komen..
 
Nee ik heb 1 kaart met 4 schermen. Een 1050ti - heb nu even een usb bootable gemaakt met kodi erop, zo lukt het wel - tis maar voor een addon te maken 😁
 
Driver met OpenGL support nodig mss..

Kijk bij de maker van u grafische kaart eens voor een driver die kan voldoen..?
 
Nou exact dat dus - ik draai Parrot OS, en de NVidea driver wilt hij niet laden (schijnbaar een veelvoorkomend probleem) dus ik gebruik de Nouveau (standaard grafishe driver). Ik speel toch geen games op mijn pc, is puur voor software ontwikkeling (heb een xbox s dus ook niet nodig).
 
  • Like
Reacties: Beast