Kodi 20.4

Wiela

Forumlid
10 dec 2016
19
5
6
41
Hebben meer mensen problemen met kodi 20.4 op de smart tv. De "enterknop" doet het bij deze versie niet. Bij de kodi 20.3 werkt alles naaf behoren.
 
Het komt een beetje overeen met deze melding over de select button op een tv:
Daar staan ook aangepaste versies die je eventueel kan proberen.
'OK, I've done fixes for "select button doesn't work" and "back button goes home instead of back". I created test builds.'
 
  • Like
Reacties: Spinix
Het komt een beetje overeen met deze melding over de select button op een tv:
Daar staan ook aangepaste versies die je eventueel kan proberen.
'OK, I've done fixes for "select button doesn't work" and "back button goes home instead of back". I created test builds.'
Aah thnx, ga ik eens proberen 👍
 
  • Like
Reacties: B. web
Ik zie dat er sinds gisteren een update in de Play Store staat, is hiermee jou probleem opgelost?

 
Ik zie dat er sinds gisteren een update in de Play Store staat, is hiermee jou probleem opgelost?

Welk probleem ? Wellicht kun je exacte probleem hier plaatsen die je hebt met Kodi. Hoe meer informatie en dus de sneller je een antwoord kunt verwachten van de forum leden 😉.
 
Welk probleem ? Wellicht kun je exacte probleem hier plaatsen die je hebt met Kodi. Hoe meer informatie en dus de sneller je een antwoord kunt verwachten van de forum leden 😉.

Staat hier aan het begin van het topic, dat de Entertoets op de afstandsbediening van de TV niet meer werkt.
 
Staat in Play Store van mijn telefoon. Voor sideloaden kun je naar Kodi mirror.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20240304-134208.png
    Screenshot_20240304-134208.png
    107,9 KB · Weergaven: 3