Kodi 20

Klopt het dat je bij deze update moet oppassen omdat (oude) add-ons niet compatible zijn met de nieuwe Python versie die Kodi 20 gebruikt?
 
Als je addons het in kodi 19 doen zullen ze het in 20 ook doen, beide al op P3.
Als je van 18 komt moet je herinstalleren.

Ik kreeg gisteren de update op de shield, van 19.5 naar 20 en dit ging zonder problemen.
 
  • Like
Reacties: B. web en MRmister
heb net op 2 boxen de update gezet staan wel maar 1 addon op Promise en die doet het.
 
Hier nog wat leesvoer ;
You must be registered for see images attach

Post automatically merged:

You must be registered for see images attach
 
heb net op 2 boxen de update gezet staan wel maar 1 addon op Promise en die doet het.
Heb je bij beide boxen de machtiging altijd toestaan gezet .Dit is instellingen-app's-kodi en dan onderaan zie je machtiging klik hier op en zet die op altijd toestaan .
 
Heb je bij beide boxen de machtiging altijd toestaan gezet .Dit is instellingen-app's-kodi en dan onderaan zie je machtiging klik hier op en zet die op altijd toestaan .
Moet ik in het hoofdmenu van de box naar instellingen en dan naar de app van kodi en staat daar dan ergens machtiging
bedoel je dat?
 
Moet ik in het hoofdmenu van de box naar instellingen en dan naar de app van kodi en staat daar dan ergens machtiging
bedoel je dat?
Ja , dit is ook nodig al je een stick of hdd wilt gebruiken anders leest die de bestanden niet.
 
Ja dat is standard maar je moet het op altijd toestaan zetten . Effe een keer omhoog ,
Die functie heb ik wel niet op de Xiaomi mi box heb gisteren zeker 1 uur door het menu instellingen liggen te zoeken,
op de formuler Z11 pro Max vond ik dat meteen.
 
Die functie heb ik wel niet op de Xiaomi mi box heb gisteren zeker 1 uur door het menu instellingen liggen te zoeken,
op de formuler Z11 pro Max vond ik dat meteen.
Heb even voor je nagekeken , die functie is niet beschikbaar op de mi box s .
 
Kodi 20 er net opgezet.
Alleen ik kan niet vinden waar ik de kleur van de ondertiteling kan veranderen.
Kodi 19.5 had ik wel die optie favo kleur geel.
Hulp graag,
 
Ik was net nog ff met kodi 20 aan het klooien een paar skins geprobeerd maar het klopt wel.

Geen mogelijkheid om kleur ondertiteling te veranderen.
Behalve bij de "standaard" skin Estuary
 

Bijlagen

  • Screenshot_20230118_162938_Kodi.jpg
    Screenshot_20230118_162938_Kodi.jpg
    112,2 KB · Weergaven: 17
  • Screenshot_20230118-163148.jpg
    Screenshot_20230118-163148.jpg
    245,6 KB · Weergaven: 17
Ik was net nog ff met kodi 20 aan het klooien een paar skins geprobeerd maar het klopt wel.

Geen mogelijkheid om kleur ondertiteling te veranderen.
Behalve bij de "standaard" skin Estuary
Hopelijk komt er een update om dit alsnog weer te kunnen doen.
 
@ateam278 bij de bovenste foto, ga naar ondertiteling en klik op kleur. En een kleur.
Ja dat klopt dat is de Estuary skin daar kun je de kleur wel veranderen. Heb ik ook getest.

Maar bij Amber skin bijvoorbeeld niet. Ook bij Confluence skin gaat dit niet
 
Ah , Oke .ik gebruik altijd al standaard versie. Heb daarom ook nooit zo problemen met Kodi.