Add-on Live sport

funnyguy

Expert
13 aug 2019
203
98
16
Naam
XZCZXC
ID
CXZCXZCXZC
Versie
0.1.4
Repository
dsdsdsds
Categorie
Video add-on
Leuke Live Sports addon die zijn source haalt van een website ;) Binnen settings Timezone op +2 zetten ;)

Andere tip voor live sports is de Rising Tides repo. Zoek op Twitter onder de naam mullafabz ;)

You must be registered for see images attach


You must be registered for see images attach


You must be registered for see images attach
 
Laatst bewerkt:
Dat wil ik graag eens proberen maar ik heb geen idee hoe. Is er ergens een handleiding/instructie voor deze bejaarde newby?
 
Kijk eens @Wham

 
Kijk eens @Wham

Zonder die handleiding was er voor mij niets mogelijk! Verzin maar eens "repository,xbmchub-3.0.0.zip". Als je de handleiding volgt dan is het mogelijk om Sport HD te installeren. Ik zie nu de wedstrijd Sabadel - Luge. Geweldig, niet de wedstrijd maar de mogelijkheid.
Nogmaals bedankt.
 
Mooi dat het gelukt is maar de repo informatie stond hierboven al vermeld door @funnyguy daar dient deze sectie van het forum dan weer voor.

zie : Repositorybugatsinho op Github
 
Helaas lijkt deze bij mij niet te werken ☹️
Er moet wel een sport activiteit bezig zijn anders zie je stipjes in de verschillende secties.
Er word nu gebekerd iig
Welke kodi versie gebruik je?
 
18.9 en had inderdaad gewacht voor de bekerwedstrijd Excelsior - Maassluis maar helaas
 
Heb het even getest voor je maar hier werkt het ook niet.
Je ziet de wedstrijden wel staan maar speelt niet af.
 
Alternatieven:

  • The Loop
  • DS9
  • The Crew
  • Sportzig
  • Alpha Quadrant Sports
  • GOTO
  • Rising Tides
  • Alpha Quadrant Sports
  • 7of9
  • TVone123
 
  • Alpha Quadrant Sports --> staat er 2 keer maar werkt deze nog wel ?
 
Gewoon proberen dan voor de mensen ik zag net op een site unavailable voorbij komen gebruik het verder niet vandaar mijn opmerking ;)
Komen de streams over het algemeen toch niet allemaal van de zelfde bron ?