kodi adons installeren

Aucke

Forumlid
25 nov 2017
14
2
6
76
Ik ben er een tijd uitgeweest en wil weer de kodi gebruiken. ik had convenant geinstallerd maar kreeg geen stream. Welke addons hebben wel een goede stream om films te kijken met ned ondertiteling
 
Rechtstreekse link even verwijderen.. Hier wordt @Lex niet blij van.. ?

En voor de TS even de zoekfunctie van het forum gebruiken info zat te vinden..
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Arjan E.
@ateam278 in jouw quote ook nog zichtbaar bericht is al weg :lol:

Trending kodi addons dus maar het forum voorziet hier ook ook in niet zo groot aanbod maar staan wel leuke tussen.

 
@ateam278 in jouw quote ook nog zichtbaar bericht is al weg :lol:

Trending kodi addons dus maar het forum voorziet hier ook ook in niet zo groot aanbod maar staan wel leuke tussen.

Als @Lex toch gaat vegen kan ie die van mij zo mee pakken... Hij wordt betaald voor algemeen onderhoud.. Anders zit hij ook maar een beetje achterover te leunen en te cashen.. En shields te verzenden inclusief vertraging..

De tip trending kodi addons googlen is al tig malen benoemd op het forum... Daarom mijn advies de zoekfunctie te gebruiken...

(mijn bericht ook even aangepast) Af en toe moet je toch eens over de rand durven te leven en dat erbij er staat niet in het reglement dat je niet mag quoten.. ? ?
Wel dat je geen links mag plaatsen naar illegale content... ?
 
  • Geweldig
  • Like
Reacties: turbo en mrmiyagi
Is Lex Shields aan het verzenden?
Ooooh, ik sta al voor het raam!
Duurt dan wel heeeel lang hoor... Op de een of andere manier roept @Lex het op zich af om vertraging met zijn pakketjes op te lopen...?

Maar laten we weer on topic gaan anders krijg ik hem echt op mn dak.... ?
 
  • Grappig
Reacties: Lex