Kodi bedienen (films en series starten) via je telefoon met de Wako app

Maxpuk

Senior
13 jul 2017
347
112
216
Jazeker, hij lijkt het te blijven doen.
Alleen ben ik die bronnen nu wel kwijt, maar misschien maakt dat niet zo veel uit.

• Like
Reacties: Slikt

spooks

VIP
19 jan 2017
646
334
216
is het iemand al gelukt om wako op een chromebook te installeren? krijg het niet voor elkaar om trakt te koppelen hij wil niet inloggen dan.
telefoon en tablet verder geen probleem. En weet iemand of wako ook te sideloaden is op de shield? als dat kan zou het een mooie player zijn ipv zion ofzo

Slikt

VIP
1 mei 2017
1.395
953
216
is het iemand al gelukt om wako op een chromebook te installeren? krijg het niet voor elkaar om trakt te koppelen hij wil niet inloggen dan.
telefoon en tablet verder geen probleem. En weet iemand of wako ook te sideloaden is op de shield? als dat kan zou het een mooie player zijn ipv zion ofzo
Er zijn al wat mensen die Wako op de shield hebben. Echter dien je dan met een muis te werken ivm de interface. Verder is deze addon nu beschikbaar:

You must be registered for see medias

spooks

VIP
19 jan 2017
646
334
216
Er zijn al wat mensen die Wako op de shield hebben. Echter dien je dan met een muis te werken ivm de interface. Verder is deze addon nu beschikbaar:

You must be registered for see medias
klopt deze heb ik er ook instaan werkt prima. maar wel jammer dat je de shield met muis moet regelen dan

• Like

mrmiyagi

VIP
30 okt 2016
1.595
845
216
43
Mooie app en scraped snel maar ik zit met het volgende.
Ben wat aan het proberen geweest nu heb ik in up next to watcheen paar series staan die wil ik er graag uit hebben is daar een mogelijkheid voor behalve alle afleveringen als watched aan te klikken.
Kan dit niet gewoon delete worden?

mrmiyagi

VIP
30 okt 2016
1.595
845
216
43
Gevonden op desbetreffende serie klikken naar beneden scrollen vieuw this show en daarna kun je kiezen voor verwijderen (trashcan)

• Like

Slikt

VIP
1 mei 2017
1.395
953
216
Kleine tip: ga in Wako naar settings=>configure/install addons=>Helios=>addon detail en kies hier movies of tv-show. Vervolgens type je in djt of gesproken of dutch of dutchteams en als laatste tip 2Lions-team. Nl gesproken streams😎