Kodi bedienen (films en series starten) via je telefoon met de Wako app

spooks

VIP
19 jan 2017
651
335
216
Wat werkt er niet dan hier zelfs gewoon helios update net binnen.
Zoeken op streams werkt ?
Heb hem er van de week opgezet om te testen ?
kreeg de org. niet meer aan de praat wou niet meer laden, maar inmiddels doet hij het weer. Heb in de app de gegevens verwijderd toen deed hij het weer. Ga dan toch maar de betaal versie nemen

Slikt

VIP
1 mei 2017
1.413
957
216
0.88€ per maand voor de betaalde versie.... snelste scrapetime en volledig geüpdatet. No brainer.

spooks

VIP
19 jan 2017
651
335
216
Op iOS 9,99€ per jaar. Zie geen lifetime option?
If you like wako, you can contribute to it by making a donation via PayPal, you will become a premium user for life and you won't get any more advertising.

Please donate at least €16€ and enter your wako's user ID in the PayPal message, you will receive a push notification in wako to let you know it's been took care of.
Once done, you'll have to clear wako's cache (inside wako > settings > clear cache) and restart the app. That's it.

• Like
Reacties: Slikt

Spinix

Administrator
Medewerker
25 dec 2015
3.592
2.083
216
22
Bij mij werkt de app nog super, wat een gemak dit! Ik ben benieuwd of er al (betere) copy cats zijn opgedoken. Of een webversie van Wako.

Maxpuk

Senior
13 jul 2017
381
118
216
Sinds vandaag is wako ermee gestopt.
Hij vindt geen providers meer.

Ik heb de desbetreffende link enkele keren ingevoerd maar ik krijg, "failed to add providers, check the link".

Werkt het bij jullie nog wel?

Maxpuk

Senior
13 jul 2017
381
118
216
Hmm, vreemd.
Je hebt naar ik mag aannemen dezelfde link als ik, pastebin.com/raw/dwil***** ? (Zo staat er geen link. ;))

Edit: Ik heb Helios verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, providerlink ingegeven, weer niks.
Dit 4 keer herhaald en toen had hij ze wel.... 😶

Laatst bewerkt: