Kodi bedienen (films en series starten) via je telefoon met de Wako app

Jazeker, hij lijkt het te blijven doen.
Alleen ben ik die bronnen nu wel kwijt, maar misschien maakt dat niet zo veel uit.
 
  • Like
Reacties: Slikt
is het iemand al gelukt om wako op een chromebook te installeren? krijg het niet voor elkaar om trakt te koppelen hij wil niet inloggen dan.
telefoon en tablet verder geen probleem. En weet iemand of wako ook te sideloaden is op de shield? als dat kan zou het een mooie player zijn ipv zion ofzo
 
is het iemand al gelukt om wako op een chromebook te installeren? krijg het niet voor elkaar om trakt te koppelen hij wil niet inloggen dan.
telefoon en tablet verder geen probleem. En weet iemand of wako ook te sideloaden is op de shield? als dat kan zou het een mooie player zijn ipv zion ofzo
Er zijn al wat mensen die Wako op de shield hebben. Echter dien je dan met een muis te werken ivm de interface. Verder is deze addon nu beschikbaar:

You must be registered for see medias
 
Er zijn al wat mensen die Wako op de shield hebben. Echter dien je dan met een muis te werken ivm de interface. Verder is deze addon nu beschikbaar:

You must be registered for see medias
klopt deze heb ik er ook instaan werkt prima. maar wel jammer dat je de shield met muis moet regelen dan
 
  • Like
Reacties: Slikt
Mooie app en scraped snel maar ik zit met het volgende.
Ben wat aan het proberen geweest nu heb ik in up next to watcheen paar series staan die wil ik er graag uit hebben is daar een mogelijkheid voor behalve alle afleveringen als watched aan te klikken.
Kan dit niet gewoon delete worden?
 
Gevonden op desbetreffende serie klikken naar beneden scrollen vieuw this show en daarna kun je kiezen voor verwijderen (trashcan)
 
  • Like
Reacties: Slikt
Kleine tip: ga in Wako naar settings=>configure/install addons=>Helios=>addon detail en kies hier movies of tv-show. Vervolgens type je in djt of gesproken of dutch of dutchteams en als laatste tip 2Lions-team. Nl gesproken streams?
 
Jammer, het heeft heel even gewerkt, maar na wat gefiedel met blokada deed hij het niet meer...
Nu heb ik blokada uitgezet en de apk opnieuw geïnstalleerd maar de knoppen om het zoeken te starten doen niets meer en ik krijg een melding dat er een Ad blocker aan zou staan.

You must be registered for see images attach

Post automatically merged:

Oh en vanmiddag stond er dat ik een premium user was in de app en nu niet meer, kijk...
You must be registered for see images attach
 
Is er niet per ongeluk wat achter gebleven na het verwijderen? Je zou eens kunnen proberen met ccleaner bijvoorbeeld.. En dan opnieuw installeren...

Of even handmatig kijken... Interne opslag.. Android... Data.. App wako..
 
Het ligt voor de hand dat er ergens iets is achtergebleven, dus daar zal ik eens naar kijken.
Ik gebruik normaliter Revo uninstaller die ook resten zou moeten opruimen, maar dat is blijkbaar niet gebeurt.

Handmatig is er niets vinden te bij interne opslag.
Ccleaner vindt ook niets bijzonders meer.

Laat het nog weten of het is gelukt.
Post automatically merged:

Weet je wat ik nu heb ontdekt?

Als ik Wako geïnstalleerd heb en kijk bij 'contribute' dan heb ik de status premium user.
Maar zodra ik inlog bij Trakt verdwijnt deze status en ben ik een gewone niet betalende user...

Raar hè?
 
Laatst bewerkt:
Nog een kleine toevoeging.
In plaats van Trakt kun je ook kiezen voor SIMKL, een soortgelijk iets.

Zelfde probleem, eerst premium user en na inloggen op SIMKL is dat account omgezet.
 
Ben zelf geen wako gebruiker maar kwam hem toevallig tegen...

Gisteravond voor de grap nog eens getest... Werkte bij mij ook niet meer... Was dus van hele korte duur... ? ?‍♂️
 
Ben zelf geen wako gebruiker maar kwam hem toevallig tegen...

Gisteravond voor de grap nog eens getest... Werkte bij mij ook niet meer... Was dus van hele korte duur... ? ?‍♂️
hahaha alleen als ik nu die uit de appstore er weer op zet werkt die ook niet meer hahha
 
Wat werkt er niet dan hier zelfs gewoon helios update net binnen.
Zoeken op streams werkt ?
Heb hem er van de week opgezet om te testen ?