Kodi bedienen (films en series starten) via je telefoon met de Wako app

Wat werkt er niet dan hier zelfs gewoon helios update net binnen.
Zoeken op streams werkt ?
Heb hem er van de week opgezet om te testen ?
kreeg de org. niet meer aan de praat wou niet meer laden, maar inmiddels doet hij het weer. Heb in de app de gegevens verwijderd toen deed hij het weer. Ga dan toch maar de betaal versie nemen
 
0.88€ per maand voor de betaalde versie.... snelste scrapetime en volledig geüpdatet. No brainer.
 
Op iOS 9,99€ per jaar. Zie geen lifetime option?
If you like wako, you can contribute to it by making a donation via PayPal, you will become a premium user for life and you won't get any more advertising.

Please donate at least €16€ and enter your wako's user ID in the PayPal message, you will receive a push notification in wako to let you know it's been took care of.
Once done, you'll have to clear wako's cache (inside wako > settings > clear cache) and restart the app. That's it.
 
  • Like
Reacties: Slikt
Bij mij werkt de app nog super, wat een gemak dit! Ik ben benieuwd of er al (betere) copy cats zijn opgedoken. Of een webversie van Wako.
 
Sinds vandaag is wako ermee gestopt.
Hij vindt geen providers meer.

Ik heb de desbetreffende link enkele keren ingevoerd maar ik krijg, "failed to add providers, check the link".

Werkt het bij jullie nog wel?
 
Hmm, vreemd.
Je hebt naar ik mag aannemen dezelfde link als ik, pastebin.com/raw/dwil***** ? (Zo staat er geen link. ;))

Edit: Ik heb Helios verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, providerlink ingegeven, weer niks.
Dit 4 keer herhaald en toen had hij ze wel.... ?
 
Laatst bewerkt:
Ik wist niet dat het er aan zat te komen, maar mijn proefperiode schijnt te zijn afgelopen.
Gratis dus onbruikbaar geworden.

Helaas...
 
Goededag allen,
Na berichten van jullie ook maar eens Wako geïnstalleerd , Helios er bij, ging allemaal goed. Trailer speelt hij goed af op Kodi box. Maar als ik een film aan klik, krijg ik die niet naar Kodi. Hij vindt diverse strams, supersnel, tig x beter dan Kodi zelf, maar dan.... niks. Ik klik op een stream, vervolgens gaat IOS een tekstbestand aanmaken en kan ik daar verder niks mee.
Ten einde raad, Nomos binnen Wako geïnstalleerd, ook die geeft een foutmelding. De knop: open in kooi, verschijnt, klik, dan zegt hij dat er geen plugin is geïnstalleerd . Heb alle tijd ivm Corona, maar inmiddels zijn er toch heel wat uren verstreken. Heeft iemand een idee??
 
Heb je de gratis versie?
Ik las op Reddit dat derde party addons alleen voor premium gebruikers zou werken, maar ik weet niet of dat klopt.

Bij mij werkt het iig niet meer.

You must be registered for see medias
 
Kleine tip: ga in Wako naar settings=>configure/install addons=>Helios=>addon detail en kies hier movies of tv-show. Vervolgens type je in djt of gesproken of dutch of dutchteams en als laatste tip 2Lions-team. Nl gesproken streams?
Welke providers in helios gebruik je? Ik vind namelijk niks als ik jouw zoekresultaten gebruik..
 
Heb alle providers aanstaan.
You must be registered for see images attach