Kodi doet raar

Ariearjan

Forumlid
17 jun 2017
10
0
1
36
Beste leden,

Sinds 3 dagen doet Exodus raar bij mij. Als ik iets wil zoeken doet het niet er zijn haast geen 1080p films ondertiteling kan er soms niet gevonden worden. Ik ben fan van de serie g.o.t. Deze kijk ik altijd via sezonlukdizi echter sinds een paar dagen staat deze er niet meer tussen en kan ik alleen in flut kwaliteit kijken, hoe kan dit en komt dit wel terug ?

Ik heb mijn Exodus naar .16 geüpdatet en weer terug gezet naar .15 in de hoop dat de zoekfunctie weer zou werken, dit was helaas niet het geval. Ik ben geen techneut en hopelijk weten jullie wat te doen. Ik heb ook al berichten voor bij zien komen dat er een .17 voor Exodus beschikbaar is. Hoe installeer ik deze ? Mochten jullie kunnen antwoorden op deze vraag zouden jullie dit alsjeblieft in Jip en Janneke taal willen uitleggen!

Groet,

Arjan
 
Opnieuw installeren. Dus kodi weghalen en opnieuw installeren en dan de bestanden net als boven aangegeven installeren. Het zipbestand van exodus staat in de link hierboven. bij installeren van exodus staat het woordje here; druk hierop en kies voor langzame download. linkerrijtje. Dit moet je 2 keer doen. Dan download jou apparaat het naar je apparaat. Dit zip bestand kun je weer uitpakken bij addons en boven het doosje, uitpakken zipbestand. Daarna bij repository exodus installeren.

Na het installeren van exodus, naar exodus gaan en openen, gereedschap en opschonen cache en profiders. Daarna kodi sluiten en opniew opstarten. gr

p.s eventueel real debrid op 90 zetten bij url resolver en opnieuw inloggen bij real debrid
 
Laatst bewerkt:
Opnieuw installeren. Dus kodi weghalen en opnieuw installeren en dan de bestanden net als boven aangegeven installeren. Het zipbestand van exodus staat in de link hierboven. bij installeren van exodus staat het woordje here; druk hierop en kies voor langzame download. linkerrijtje. Dit moet je 2 keer doen. Dan download jou apparaat het naar je apparaat. Dit zip bestand kun je weer uitpakken bij addons en boven het doosje, uitpakken zipbestand. Daarna bij repository exodus installeren.

Na het installeren van exodus, naar exodus gaan en openen, gereedschap en opschonen cache en profiders. Daarna kodi sluiten en opniew opstarten. gr

p.s eventueel real debrid op 90 zetten bij url resolver en opnieuw inloggen bij real debrid
Dank voor al je tijd en info Dave,dus bij playstore verwijderen en opnieuw kodi 17.3 installeren via de playstore ?? Blijven dan mijn addons ook bestaan.
 
Nee helaas. wat je nog kunt proberen is om via de playstore een cleaner te installeren. Mischien wordt kodi ergens door tegen gehouden of is niet goed afgesloten. Anders denk ik echt dat je een clean install moet doen en daarna de adressen die ik opgegeven heb opnieuw in te voeren. Veel succes
 
Nee helaas. wat je nog kunt proberen is om via de playstore een cleaner te installeren. Mischien wordt kodi ergens door tegen gehouden of is niet goed afgesloten. Anders denk ik echt dat je een clean install moet doen en daarna de adressen die ik opgegeven heb opnieuw in te voeren. Veel succes
hartelijk dank
 
Zorg je nog voor een terugkoppeling van het resultaat? Zijn we wel benieuwd naar :)
Hallo Lex als ik er einde van de week mee bezig ga ga ik zeker zorgen voor een terugkoppeling grt
Hallo Lex als ik er einde van de week mee bezig ga ga ik zeker zorgen voor een terugkoppeling grt
Hallo Dave en Lex vanmiddag even bezig geweest met de box!! Eerst kodi verwijderd en daarna er opnieuw opgezet nu kan ik weer bij bestandbeheer komen,eerst specto erop en dat werkt daarna nog een paar andere links geplaatst en verrek hij doet niets!! wat blijkt internet storing in twente dus morgen nog maar even mee bezig.
Hartelijk dank voor jullie tijd en advies en ik blijf het forum volgen.
PS ook via mr Know films te kijken.