1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Lees meer.

Kodi doet raar

Discussie in 'Vragen' gestart door Ariearjan, 17 jun 2017.

1. akko

akko Forumlid

Als ik bij de apps kodi wil openen gaat deze gelijk naar de start pagina van de box daar kan ik na de addons en dergelijke.
    ik kom dus niet op de pagina van krypton terecht maar wordt gelijk doorgestuurd.

2. davevanduffelen

davevanduffelen Donateur

Opnieuw installeren. Dus kodi weghalen en opnieuw installeren en dan de bestanden net als boven aangegeven installeren. Het zipbestand van exodus staat in de link hierboven. bij installeren van exodus staat het woordje here; druk hierop en kies voor langzame download. linkerrijtje. Dit moet je 2 keer doen. Dan download jou apparaat het naar je apparaat. Dit zip bestand kun je weer uitpakken bij addons en boven het doosje, uitpakken zipbestand. Daarna bij repository exodus installeren.

Na het installeren van exodus, naar exodus gaan en openen, gereedschap en opschonen cache en profiders. Daarna kodi sluiten en opniew opstarten. gr

p.s eventueel real debrid op 90 zetten bij url resolver en opnieuw inloggen bij real debrid

Laatst bewerkt: 19 jun 2017 om 15:59
  3. akko

akko Forumlid

Dank voor al je tijd en info Dave,dus bij playstore verwijderen en opnieuw kodi 17.3 installeren via de playstore ?? Blijven dan mijn addons ook bestaan.

4. davevanduffelen

davevanduffelen Donateur

Nee helaas. wat je nog kunt proberen is om via de playstore een cleaner te installeren. Mischien wordt kodi ergens door tegen gehouden of is niet goed afgesloten. Anders denk ik echt dat je een clean install moet doen en daarna de adressen die ik opgegeven heb opnieuw in te voeren. Veel succes

5. akko

akko Forumlid

hartelijk dank

6. LeX

LeX Moderator Medewerker

Zorg je nog voor een terugkoppeling van het resultaat? Zijn we wel benieuwd naar :)

7. akko

akko Forumlid

Hallo Lex als ik er einde van de week mee bezig ga ga ik zeker zorgen voor een terugkoppeling grt
    --- Dubbelpost samengevoegd op, 21 jun 2017 om 16:33, Originele post datum: 19 jun 2017 om 21:59 ---
    Hallo Dave en Lex vanmiddag even bezig geweest met de box!! Eerst kodi verwijderd en daarna er opnieuw opgezet nu kan ik weer bij bestandbeheer komen,eerst specto erop en dat werkt daarna nog een paar andere links geplaatst en verrek hij doet niets!! wat blijkt internet storing in twente dus morgen nog maar even mee bezig.
    Hartelijk dank voor jullie tijd en advies en ik blijf het forum volgen.
    PS ook via mr Know films te kijken.

Spinix, davevanduffelen en LeX vinden dit leuk.