Kodi forum, welk device gebruik je?

Micko

VIP
2 aug 2017
560
210
216
Een goedemiddag,

Zo af en toe anticipeer ik op deze prachtige forum. Nu vroeg ik mij af welk apparaat men gebruikt om nieuwe topics te maken en / te reageren op topics.

In de ideale wereld zou ik een computer gebruiken maar 9 van de 10 keren gebruik ik mijn mobielje mede omdat ik zeer kleine kinderen heb die bij een gebruik van een computer het hele apparaat overnemen. :hamer:

Wat gebruiken jullie?
 
  • Like
Reacties: Lex
Werk eigenlijk altijd via de telefoon. Languit op de bank, voetjes omhoog.
 
  • Like
Reacties: Micko
Meestal mijn Samsung Galaxy tab S2. Makkelijk te hanteren en groot genoeg om goed te kunnen lezen en schrijven.
 
  • Like
Reacties: Micko
Ik gebruik mijn Samsung Galaxy S8 voor heel veel dingen en voor het andere werk (het forum bezoeken, websites updaten etc) gebruik ik mijn Laptop met een extern beeldscherm eraan gekoppeld.
 
  • Like
Reacties: jimmy3333 en Micko
Een Samsung tablet iets van 12.2 " geloof ik .Overdag aan de keukentafel en in de avonduren mooi bij de houtkachel indien de weersomstandigheden daar aanleiding toegeven.
 
Als jullie een PC / Laptop noemen noem dan ook even de Processor, videokaart, RAM en de Windows en Kodi versie :p Ben benieuwd.
 
  • Like
Reacties: Micko
Ik gebruik ook een laptop voor Kodi Inderdaad.
Nvidia GTX 1060 6 GB
16 GB Ram
Intel i7 7700hq
Windows 10
Kodi 17.6
 
  • Like
Reacties: Spinix
Op mijn mobiel lg k10. Laptop word gesloopt door mijn dochter als ik die aanzet.
 
  • Like
Reacties: Lex