Kodi/ FTMC geen series/films

Blacks

Forumlid
9 aug 2017
12
5
6
42
Nadat ik Kodi per ongeluk had verwijderd zonder een back up te maken (!) heb ik nu FTMC geïnstalleerd. Ik heb de skin zo ingesteld dat het lijkt of ik gewoon in Kodi zit, alleen zie ik het tandwieltje van het hoofdmenu niet. (Ik heb trouwens Android 5.1). Ik heb nu addons als Exodus er op staan, maar als ik bij films of series klik komt er geen aanbod naar voren. Een nieuwere addon installeren lukt niet. Ik denk zelf dat dat komt doordat ik nu niet in het hoofdmenu ‘onbekende bronnen toestaan’ kan selecteren. Ik lees op jullie site dat het onder ‘Systeem’ ‘Instellingen’ ‘Addons’ zou moeten staan, maar daar staat bij mij op dit moment geen optie bij om onbekende bronnen uit of aan te zetten. Ook las ik ergens om een andere skin te proberen (iets met een E.....), maar die skin staat niet in mijn keuze menu. Iemand nog een idee wat het probleem kan zijn?....
 
Ik kon Kodi niet meer vinden in de app store, dus ging er van uit dat 5.1 te oud was... Gek genoeg zie ik nu toch een afbeelding van Kodi op mn tv staan. Ik kan alleen niet zien welke versie dit is. Als ik m open heb ik hetzelfde probleem als zojuist omschreven. Addons staan er wel op maar niets opent. En ik kan nog steeds het vinkje voor ‘onbekende bronnen’ niet vinden....
Post automatically merged:

Ik kon Kodi niet meer vinden in de app store, dus ging er van uit dat 5.1 te oud was... Gek genoeg zie ik nu toch een afbeelding van Kodi op mn tv staan. Ik kan alleen niet zien welke versie dit is. Als ik m open heb ik hetzelfde probleem als zojuist omschreven. Addons staan er wel op maar niets opent. En ik kan nog steeds het vinkje voor ‘onbekende bronnen’ niet vinden....
Tandwieltje van hoofdmenu ook hier niet te zien...
 
Instellingen - Systeem - Addons. Daar vind je onbekende bronnen. En vers uit de Playstore heb je vast versie 18.6
 
Ja die onbekende bronnen staan daar dus niet. In mn oude versie wel. Ik probeer nog wel even verder, alsnog bedankt
Maar ben je nu met kodi of FTMC bezig?
Ook je instellingen op expert staan?
Weet alleen niet helemaal zeker of dit wat uitmaakt.. Volgens mij kun je ook gewoon bij basis instellingen onbekende bronnen aan/uit vinken...

Systeem instellingen
Instelling niveau.. Expert zetten
 
  • Like
Reacties: Arjan E.
En je weet zeker niet meer welke versie je als oude versie had? Want via de Kodi site kun je nog wel overjarige versies binnenhalen.
 
En je weet zeker niet meer welke versie je als oude versie had? Want via de Kodi site kun je nog wel overjarige versies binnenhalen.
Ja maar in elke versie is onbekende bronnen in of uit te schakelen... Zelfs bij jarvis 16 of de versies ervoor gotham 15 meen ik.. ?
 
Nee ik weet de oude versie niet meer. Ik ga nu proberen Kodi opnieuw te downloaden wat jij zei. Kodi staat niet in mijn playstore (via de tv), dus ik probeer het via de website Kodi.tv. Dan Android. En kies ik dan ‘Google Play’ ‘32 bit’ of ‘64 bit’?
Post automatically merged:

Nee ik weet de oude versie niet meer. Ik ga nu proberen Kodi opnieuw te downloaden wat jij zei. Kodi staat niet in mijn playstore (via de tv), dus ik probeerde het via de website Kodi.tv. Ik kan Kodi dan alleen op mn tablet dowmloaden, niet op mn tv box waar hij al op stond.
Balen, ik kan Kodi en FTMC dus beide openen, maar geen series of films ‘openen’. Ik denk zelf dat het toch door die ‘onbekende bronnen’ komt. In de oude versie kon ik daar makkelijk bij maar nu NERGENS te vinden. Kan het hele menu wel dromen inmiddels...
 
Laatst bewerkt:
Zou beginnen met de 32 bit versie. Deze downloaden en de APK installeren op je box via je file manager. En dan es kijken of je onbekende bronnen er nu wel tussen staan. Succes.