Opgelost Kodi geeft laatste film weer met bolletje in het scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Birrr83

Forumlid
21 dec 2016
6
1
6
40
Hallo,
Ik ben nieuw op het forum maar gebruik al geruime tijd Kodi.
Nu heb ik een nieuwe TV met Android, de Phillips pus 6561, na het installeren van Kodi heb ik weer even een film afgespeeld.
wat ik nu voor het eerst zie is dat er een bolletje in het scherm staat waar wordt weergegeven welke film ik als laatste heb gekeken. Deze blijft geruime tijd staan zelfs na het afsluiten van Kodi. Weet iemand hoe ik dit uitschakel?
Alvast bedankt.
Groet Jeffrey
 
bedoel je een miniscuul rondje links onderin of kun je anders een screenshot/foto hier plakken svp ?
Excuus voor de late reactie. Ik was er even een paar dagen tussenuit. Het is bij de skin confluence en Nebula en wordt recht in het beeld getoond. Meer ski's heb ik niet geprobeerd. Heb dit nog niet eerder gezien vandaar dat ik mijn tv type er ook bij benoem. Foto lukt niet. Het bestand is te groot. Probeer het zo nog even via pc
hierbij een foto. ook als kodi is afgelopen blijft deze nog geruime tijd in het scherm staan.
 

Bijlagen

  • 20161225_213409.jpg
    20161225_213409.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 11
  • Like
Reacties: Eric Hebs
gaat zeker om dat rondje in het midden aan de rand ?

ik heb deze vraag eerder gezien , en weet dat die was opgelost maar kan zo snel niet vinden ;(

ik ga keihard nadenken en hoop je straks te vertellen wat de oorzaak nou is , staat ook een klein plaatje in dat rondje toch?
 
't is echt zo een kleine lullige setting ergens in een add on die je aan of uit vinkt, ligt op puntje van mn tong maar kom er zo snel niet op, jammer dat er nog geen goede A.I. voor consumenten beschikbaar is want ik wéét dat deze vraag eerder langs is gekomen maar tja vind hem maar eens terug, als ik met de zoekfunctie rondje of stip zoek vind ik wat anders
 
Heeft u ook sinds kort zo een irritant klein rond logo aan de rechterkant op uw (Android) scherm en het wil maar niet weg?

De oorzaak ligt binnen Es File Explorer:

1. Start Es File Explorer
2. Ga naar instellingen
3. Ga naar instellingen voor herinneringen voor nieuwe bestanden
4. Haal vinkje weg bij Herinnering voor nieuwe bestanden
 
Geweldig, bedankt. Es file explorer staat inderdaad op mijn TV en heb dit tegelijk geïnstalleerd met Kodi. vandaar dat ik dacht dat het aan Kodi lag.

Eric Hebs en Boxservice, bedankt voor jullie hulp!!.

Groet Jeffrey
 
Status
Niet open voor verdere reacties.