Opgelost Kodi Leia 18.4 vind Real Debrid niet!!

Ricardo-1962

Forumlid
10 feb 2020
11
3
6
62
Hoi,
Heb mijn Xnano media player naar Kodi Leia 18.4 gezet.
Krijg geen Real-Debrid meer binnen.
Heb echt alles meerdere malen geprobeerd, weet hoe het werkt.
Kom er nu echt niet meer uit en vraag om hulp.
Wie oh wie kan mij uit de brand helpen.
Alvast bedankt.
 
Ja natuurlijk, dit account heb ik al 3 jaar. Hij geeft ook aan autorisatie gelukt
Dat hoeft niet te betekenen dat je abonnement nog geldig is. Controleer dit voor de zekerheid even.
Als dat klopt, volg dan het advies van collega @Vasqure op. Eventueel aangevuld met de addon "the Crew". Heb daar zelf ook heel goede ervaringen mee.
 
Dat hoeft niet te betekenen dat je abonnement nog geldig is. Controleer dit voor de zekerheid even.
Als dat klopt, volg dan het advies van collega @Vasqure op. Eventueel aangevuld met de addon "the Crew". Heb daar zelf ook heel goede ervaringen mee.
Thnx, heb in mijn profiel gekeken, is nog geldig tot augustus dit jaar. En ook the crew helpt niets. Sorry
 
Hmmm......... vaag allemaal.... ?
Je gebruikt toevallig geen build, maar heb de addons los geïnstalleerd? En je hebt het bij alle films en series?
 
Hmmm......... vaag allemaal.... ?
Je gebruikt toevallig geen build, maar heb de addons los geïnstalleerd? En je hebt het bij alle films en series?
Ja ze zijn los geïnstalleerd, en ik heb het overal. Voorheen in krypton was het okay, later op kk daar hetzelfde probleem. Nu na de update weer. Heb het ook via kodi in mijn telefoon
 
Even een vraagje tussendoor: gebruik je toevallig een vpn? En zo ja is het ip adres wat je gebruikt met je vpn toegelaten op real debrid?

Je kan dit checken door met je vpn aan via een webbrowser naar het volgende adres te gaan:

Als het ip adres namelijk niet is toegestaan op de servers van real debrid, dan vindt ie ook niets.

Vandaar dat ik het maar even vraag?
Post automatically merged:

Ja ze zijn los geïnstalleerd, en ik heb het overal. Voorheen in krypton was het okay, later op kk daar hetzelfde probleem. Nu na de update weer. Heb het ook via kodi in mijn telefoon

Toevallig Kodi gebruikt via 4G? Dan zou het ook nog kunnen zijn dat ze een ban op je rd account hebben gegooid ivm meerdere ip adressen.

Maar volgens mij zou dat dan bij je account info moeten staan??‍♂️
 
Ja ze zijn los geïnstalleerd, en ik heb het overal. Voorheen in krypton was het okay, later op kk daar hetzelfde probleem. Nu na de update weer. Heb het ook via kodi in mijn telefoon
Zal het even checken. Je h port van me. Fijne avond nog
Post automatically merged:

Ja ze zijn los geïnstalleerd, en ik heb het overal. Voorheen in krypton was het okay, later op kk daar hetzelfde probleem. Nu na de update weer. Heb het ook via kodi in mijn telefoon
Heb het nagekeken. Is niet geblokkeerd. Heb express vpn
Post automatically merged:

Even een vraagje tussendoor: gebruik je toevallig een vpn? En zo ja is het ip adres wat je gebruikt met je vpn toegelaten op real debrid?

Je kan dit checken door met je vpn aan via een webbrowser naar het volgende adres te gaan:

Als het ip adres namelijk niet is toegestaan op de servers van real debrid, dan vindt ie ook niets.

Vandaar dat ik het maar even vraag?
Post automatically merged:



Toevallig Kodi gebruikt via 4G? Dan zou het ook nog kunnen zijn dat ze een ban op je rd account hebben gegooid ivm meerdere ip adressen.

Maar volgens mij zou dat dan bij je account info moeten staan??‍♂️
Ip adres is white listed
 
Laatst bewerkt:
Heb je al is een andere source geprobeerd bij express vpn. Bijvoorbeeld als je nu op Amsterdam zit je nu even Rotterdam kiest ik heb ook wel is bij express vpn dat die dan geen sources vind als ik dan een andere stad pakt doet die het wel.

probeer ook even je real-debrid opnieuw te authoriseren in de urlresolver via: SYSTEM > Add-ons > SYSTEM > Dependencies > URLResolver > Configure
 
Heb je al is een andere source geprobeerd bij express vpn. Bijvoorbeeld als je nu op Amsterdam zit je nu even Rotterdam kiest ik heb ook wel is bij express vpn dat die dan geen sources vind als ik dan een andere stad pakt doet die het wel.

probeer ook even je real-debrid opnieuw te authoriseren in de urlresolver via: SYSTEM > Add-ons > SYSTEM > Dependencies > URLResolver > Configure

Ik zit vrijwel altijd op Den Haag, deze lijkt toch vrijwel alle ip adressen gewhitelisted te hebben, en werkt *knock on wood* bij mij tot op heden feilloos.

Trouwens voor @Ricardo-1962 ook een handige tip: als je je VPN aan zet, dan kan je in het menu linksboven een aantal snelkoppelingen toevoegen, dit kunnen programma’s (bijvoorbeeld speedtest) zijn, maar ook webadressen.

Deze snelkoppelingen zullen automatisch verschijnen als je je vpn aan zet, dus als je bij snelkoppelingen op de + drukt bij web url, en je voegt toe, dan zal ie iedere keer verschijnen als je je vpn aanzet, en kan je met één druk op de knop zien of je ip whitelisted is?
 
Sowieso handig om toe te voegen, want ExpressVPN gebruikt dynamische ip adressen, en geen statische, oftewel het ip adres wat je nu gebruikt, kan de volgende keer weer totaal anders zijn?
 
Heb je al is een andere source geprobeerd bij express vpn. Bijvoorbeeld als je nu op Amsterdam zit je nu even Rotterdam kiest ik heb ook wel is bij express vpn dat die dan geen sources vind als ik dan een andere stad pakt doet die het wel.

probeer ook even je real-debrid opnieuw te authoriseren in de urlresolver via: SYSTEM > Add-ons > SYSTEM > Dependencies > URLResolver > Configure

Zal dit ook eens proberen. Thnx voor jullie moeite. Wordt zeer gewaardeerd