Kodi Matrix 19.0 en alle vragen hierover

Ik zou dan helemaal bij 0 beginnen... Kodi eerst verwijderen en 19 matrix "vers" installeren...

Nu heb je dus geüpdatet van waarschijnlijk 18.9 naar 19..

En alle oude rommel van niet meer werkende addons (niet compatibele met 19) blijven dan op je systeem staan en kunnen weer voor conflicten gaan zorgen...

Dus een fris en fruitige nieuwe kodi met een paar goede addons en je bent weer helemaal klaar voor de strijd.. 😉

En vragen stellen mag/kan natuurlijk altijd...

Zoals @Lex ook al aangaf... Daar zijn we voor...

Succes iig...
ojee dat is wel radicaal, maar snap het wel. Mag dan wel uitzoeken hoe ik dat even moet doet want in begin had ik kodi heel raar geinstalleerd op mijn tv niet via app maar via een zip en dan bij gegevens van de tv haha dus beetje zooitje mag ik wel even vooruit trekken dan.
Jullie zullen me wel zien verschijnen ben ik bang voor haha
 
@Joyce41 Welke TV precies? Als het met Android TV is kun je , na het verwijderen van Kodi, Kodi 19 gewoon installeren vanuit de app Google Playstore.
 
@Joyce41 Welke TV precies? Als het met Android TV is kun je , na het verwijderen van Kodi, Kodi 19 gewoon installeren vanuit de app Google Playstore.
Ja dat weet ik nu ook haha maar toen mijn tv nieuw was, was ik er zo nog niet in thuis dus heb het op een omslachtige manier geïnstalleerd haha. Heb inderdaad een Android tv
 
Nou alles verwijderd, opnieuw geïnstalleerd en The Oath geïnstalleerd.
Ben nu bezig althans vanmiddag om ondertiteling te doen.
Heb wel Trakt gekoppeld, zag real debrid er ook tussen staan, ik had volgens mijn ook series guide gekoppeld maar die zag ik er niet bij staan nu en zou dat wel graag willen weer.

Hebben jullie nog tips voor add ons en werkt The Oath goed?
Nou mocht niet willen lukken met ondertiteling geef ik wel even een gil😉
 
The Oath werkt prima. Je zou the Boys er ook nog bij kunnen zetten. En voor ondertitels Opensubtitles en A4KSubtitles. Heb je in ieder geval een goede basis voor films en series.
 
De nieuwe Q Continuum addon (heeft zowel RD als Free sources en is een mix van Shadow / Asgard / Roque1 / DJvue / Free / Metv / 4K)). Voor ondertitels is alleen A4kSubtitles addon voldoende, want daar zitten de 5 belangrijkste in)

De nieuwe Q addons (ook sport) zijn te vinden in de repo's:
  • narcacist
  • ezzer-mac
  • cmanbuilds
 
The Oath werkt prima. Je zou the Boys er ook nog bij kunnen zetten. En voor ondertitels Opensubtitles en A4KSubtitles. Heb je in ieder geval een goede basis voor films en series.
Ik heb The oath en a4ksubtitles gedaan ben nu serie kijken maar daar vond hij alleen Engelse subs. Moet ik ergens nog dutch invoeren of is dit toevallig? Dat bij andere wel NL vind.
Ik zal The Boys ook even erbij proberen op te zetten, maar ben al blij al me films en series alweer te zien staan 😁
Post automatically merged:

De nieuwe Q Continuum addon (heeft zowel RD als Free sources en is een mix van Shadow / Asgard / Roque1 / DJvue / Free / Metv / 4K)). Voor ondertitels is alleen A4kSubtitles addon voldoende, want daar zitten de 5 belangrijkste in)

De nieuwe Q addons (ook sport) zijn te vinden in de repo's:
  • narcacist
  • ezzer-mac
  • cmanbuilds
Ik begrijp niet heel veel van je post hier.🥴
 
Ik heb The oath en a4ksubtitles gedaan ben nu serie kijken maar daar vond hij alleen Engelse subs. Moet ik ergens nog dutch invoeren of is dit toevallig? Dat bij andere wel NL vind.
Is niks toevallige aan. Moet je nog even aanpassen in je instellingen. Ga naar instellingen-speler-taal en zet de taal van de te downloaden ondertiteling op Dutch. De Engelse taal daar ook even uitzetten, anders download ie 2 talen.

You must be registered for see images attach

Post automatically merged:

Ik begrijp niet heel veel van je post hier.🥴
Heb ik ook wel eens last van..... 🙄
Post automatically merged:

Oh.... En vergeet niet. In de addon zelf bij instellingen-ondertiteling kun je ook de taal van de te downloaden ondertiteling op Dutch zetten.
 
@Joyce41 Die q addon is gewoon een alles in 1 addon lekker handig toch 😉

En niet te vergeten soms zijn er geen Nederlandse ondertitels.
 
Is niks toevallige aan. Moet je nog even aanpassen in je instellingen. Ga naar instellingen-speler-taal en zet de taal van de te downloaden ondertiteling op Dutch. De Engelse taal daar ook even uitzetten, anders download ie 2 talen.

You must be registered for see images attach

Post automatically merged:


Heb ik ook wel eens last van..... 🙄
Post automatically merged:

Oh.... En vergeet niet. In de addon zelf bij instellingen-ondertiteling kun je ook de taal van de te downloaden ondertiteling op Dutch zetten.
Ok ik ben blond maar dat laatste stukje tekst volg ik even niet, ik heb nu inderdaad dat gedaan waar je een screen bij plaatste.
Maar dat laatste wat je zegt gaat daar ook over toch??
Post automatically merged:

@Joyce41 Die q addon is gewoon een alles in 1 addon lekker handig toch 😉

En niet te vergeten soms zijn er geen Nederlandse ondertitels.
Hoe zoek ik die q addons dan?
En wat bedoeld bingnl hier precies mee dan, wat moet ik doen?

(De nieuwe Q Continuum addon (heeft zowel RD als Free sources en is een mix van Shadow / Asgard / Roque1 / DJvue / Free / Metv / 4K)). Voor ondertitels is alleen A4kSubtitles addon voldoende, want daar zitten de 5 belangrijkste in)

De nieuwe Q addons (ook sport) zijn te vinden in de repo's:
  • narcacist
  • ezzer-mac
  • cmanbuilds )
 
Ok ik ben blond maar dat laatste stukje tekst volg ik even niet, ik heb nu inderdaad dat gedaan waar je een screen bij plaatste.
Maar dat laatste wat je zegt gaat daar ook over toch??
Je bedoelt het gedeelte over de Engelse taal uitschakelen? Zo ja, dan volgt hier een korte uitleg. Je hebt de mogelijkheid om ondertitels in meerdere talen te downloaden. Standaard staat Engels ingesteld. Als je ook voor Dutch kiest worden er ondertitels in Nederlands en Engels gedownload. Vandaar het advies om Engels uit te schakelen. Krijg je alleen Nederlandse ondertitels. Vergeet je dit dan krijg je onderstaande foto

You must be registered for see images attach
 
  • Like
Reacties: Joyce41
Net zoals je de oath heb geïnstalleerd kun je q addon via narcacist repo.
Via google zoek op die 2 laatste woorden 😉
 
  • Like
Reacties: Joyce41
En inmiddels al vele uren kijkplezier verder ?
Ik heb er vandaag de q continuum addon bij gezet en die werkt zeer prettig 😉
Ik moet eerlijk bekennen dat ik er nog niet mee bezig ben geweest ja heb via kodi zitten kijken haha, maar ik zal morgen zeker even kijken. Ik kijk al op van deze die ik nu heb het loopt heerlijk allemaal haha, ik hou jullie morgen op de hoogte.
 
Niks moet als je nu tevreden bent is het natuurlijk oké.
Maar soms probeer je wat en vind je het 1 net wat beter/fijner dan de ander.
Een stuk of 4 addons is overigens meer dan genoeg hoor boxen met tig addons draaien er niet altijd beter op😉
 
  • Like
Reacties: Joyce41