Kodi Matrix 19.0 en alle vragen hierover

Er moet inderdaad helemaal niets. Maar soms is het leuk om mee te spelen. Als je eenmaal door hebt hoe het werkt, dan ga je er vanzelf aardigheid in krijgen. Heb bv zelf op mijn box ook maar een paar addons. Mijn telefoon gebruik ik een beetje om van alles uit te proberen. En ben ik het zat dan gooi ik alles eraf en begin opnieuw. 😉
 
Niks moet als je nu tevreden bent is het natuurlijk oké.
Maar soms probeer je wat en vind je het 1 net wat beter/fijner dan de ander.
Een stuk of 4 addons is overigens meer dan genoeg hoor boxen met tig addons draaien er niet altijd beter op😉
doe het met Xenon Matrix 5,2 build geweldig
 
Net zoals je de oath heb geïnstalleerd kun je q addon via narcacist repo.
Via google zoek op die 2 laatste woorden 😉

Ik ging zoeken op narcacist repo en krijg dan hoe installeer je Asgard Kodi, moet ik deze hebben dan?​

 
Kijk op google trending kodi addons daar staat het precies uitgelegd 😉
 
Ik heb nu The boys erbij en q continuum. Een klein vraagje nog hebben jullie enig idee in welke addon Discovery+ zit?
 
Ben ik weer even, ik had hier gelezen dat iemand bij q continuum goeie docu's kon bekijken.. Dus dacht ga ook even kijken maar wil er 1 aanzetten en dan krijg ik de melding " 1 of meer items konden niet worden afgespeeld. Controleer het log voor meer informatie over dit bericht" geen idee waar ik het log kan vinden want kan niets verder openen ofzo kan alleen stoppen en terug naar menu.
hoe krijg ik ze afgespeeld?
 
Heb je wel een service gekoppeld ?
Meeste addons doen niks meer zonder Real debrid /all debrid /premiumize
 
Net even getest, maar krijg bij de docu's dezelfde melding. Ben onderweg, dus kan niet veel testen....🙄
 
Net even getest, maar krijg bij de docu's dezelfde melding. Ben onderweg, dus kan niet veel testen....🙄
Ik heb dus geen problemen vandaar ook mijn vragend antwoord 🤔
Van interesting tot sports en 4k docs tot shark week 😉

Edit: zelfs de non debrid sectie docu's doen het .
 
Laatst bewerkt:
Ben nog even aan het zoeken geweest. Addon lijkt overal goed te werken. Alleen bij bijna alle docu's krijg ik een foutmelding. Een enkeling wordt goed afgespeeld. Addon al eens opnieuw geïnstalleerd, maar geen verbetering. Vind het persoonlijk niet zo'n probleem, zoveel spannends is er niet te vinden. Maar blijft vreemd.
 
Ik loop ze nu ook nog ff na.. Vanmiddag deed alles wat ik aanklikte het.. Mij boeit het ook niet zo veel hoor.. Maar ik begrijp wat je bedoelt as iets niet "werkt" 🤬😡🤬🤔
Post automatically merged:

Even links en rechts wat docus aangeklikt en alles werkt gewoon... Alleen bij "Shark Fest" krijg ik bij aflevering 1 een "inline 8021 realdebrid error unknown error (2) (404) 🤷‍♂️

Rest werkt wel gewoon... Tenmiste wat ik geprobeerd heb net.. (klik maar zo wat aan natuurlijk😉)
 
Laatst bewerkt:
Deed ik ook. Kreeg 1 lijntje werkend. De rest niet. Zal het morgen eens op de Shield proberen. Gaat misschien beter. Heeft trouwens wel gewerkt. Heb effe lopen stoeien met de docu's. Heb wel versie Kodi 19.1 geïnstalleerd.
 
Ik heb nog steeds de "officiële" 19 niet geïnstalleerd 😬 geen zin/tijd gehad om de boel om te zetten.. Heb Cman kodi 19.0 nog in gebruik.. Misschien dat daar de kink zit? 19.1?🤷‍♂️
 
Even getest op de Shield met Kodi 19.0. Daar lijkt het allemaal soepel te werken. Alle geteste docu's speelden gewoon af.
 
Natuurlijk afhankelijk hoe belangrijk je die docu's vind. 😉
Daar heb je natuurlijk ook een punt.. Maar wat voor de 1 een must is kan voor de ander wel totaal niet belangrijk wezen...

Maar wel vreemd eigenlijk dat het dus op 19.1 niet werkt as ik het dus goed begrijp?
 
Dat heb je inderdaad goed begrepen. Al lijkt het dan nu opeens wel weer te werken. Krijg de meeste streams nu wel werkend. 🤔😲