Kodi Matrix 19.0 en alle vragen hierover

Ik heb kodi 19.0 net op mijn 4k android TV geinstalleerd om eens te kijken wat het is en kan.
Valt tot nu toe behoorlijk tegen,heb voor mij slechts 3 goed werkende addons nm Revolution en TheOath voor films enz.
Met Seren kon ik niets en die er weer verwijderd.
Heb R,D en opensubtittles wel geinstalleerd.
Verder heb ik SportHD voor sport en die is redelijk.
Verder maar afwachten wat er nog meer beschikbaar komt.
Opensubtittles werk goed maar a4kSubtitles doet niets.
Maar even kijken hoe het op termijn gaat, ik heb op mijn shield WBMC draaien en daar hou ik het voorlopig maar op.
Seren werkt hier gewoon perfect hoor op 19..
Wel geautoriseerd met RD.en Trakt? En wat heel veel mensen vergeten a4kscrapers te installeren

A4ksubtitles deed het bij mij eerst ook niet maar even een keer de master zip opnieuw gedownload (had een wat oudere zip) op github en hij werkt gewoon goed..

Tsja en (maar) 3 goed werkende addons... Eentje is eigenlijk al meer dan zat.. Wat moet je met 10 addons? Je gebruikt vaak toch maar 1 favoriete addon...

Ik moet zeggen the oath werkt lekker maar mijn voorkeur gaat uit naar Seren.. Eerst was dit Shadow maar die wordt niet meer onderhouden..

Er komen er vast en zeker wel meer bij.. (addons)
 
Ik heb kodi 19.0 net op mijn 4k android TV geinstalleerd om eens te kijken wat het is en kan.
Valt tot nu toe behoorlijk tegen,heb voor mij slechts 3 goed werkende addons nm Revolution en TheOath voor films enz.
Met Seren kon ik niets en die er weer verwijderd.
Heb R,D en opensubtittles wel geinstalleerd.
Verder heb ik SportHD voor sport en die is redelijk.
Verder maar afwachten wat er nog meer beschikbaar komt.
Opensubtittles werk goed maar a4kSubtitles doet niets.
Maar even kijken hoe het op termijn gaat, ik heb op mijn shield WBMC draaien en daar hou ik het voorlopig maar op.
Seren en a4ksubtitles werken echt wel op 19, misschien gebruik je een oude zip
 
  • Like
Reacties: UsenetDude
Ik heb kodi 19.0 net op mijn 4k android TV geinstalleerd om eens te kijken wat het is en kan.
Valt tot nu toe behoorlijk tegen,heb voor mij slechts 3 goed werkende addons nm Revolution en TheOath voor films enz.
Met Seren kon ik niets en die er weer verwijderd.
Heb R,D en opensubtittles wel geinstalleerd.
Verder heb ik SportHD voor sport en die is redelijk.
Verder maar afwachten wat er nog meer beschikbaar komt.
Opensubtittles werk goed maar a4kSubtitles doet niets.
Maar even kijken hoe het op termijn gaat, ik heb op mijn shield WBMC draaien en daar hou ik het voorlopig maar op.
Waarom kon je met Seren niks?🤷🏼‍♂️ Was je soms vergeten de a4kScrapers te installeren? Seren was toch één van de eerste addons die “matrix proof” was😉
 
Ik denk dat ik morgen de officiële over verhuizing maar eens in ga zetten...

Na een middagje klooien met 19 zie ik geen narigheid iig.. Seren werkt gewoon lekker en hou the oath erbij als backup..

A4ksubtitles.. Opensubtitles en subloader erbij om automatisch een sub te downloaden of iig de ondertiteling zoek pagina te openen.. als hij geen match kan vinden...
 
Waarom kon je met Seren niks?🤷🏼‍♂️ Was je soms vergeten de a4kScrapers te installeren? Seren was toch één van de eerste addons die “matrix proof” was😉
Had Seren al weer verwijderd,zal morgen Seren opnieuw installeren en inderdaad ik had a4kScrapers niet geïnstalleerd.
Bedankt voor deze tip.
 
  • Like
Reacties: Arjan E.
Na een middagje klooien met 19 zie ik geen narigheid iig.. Seren werkt gewoon lekker en hou the oath erbij als backup..
Had vandaag hetzelfde idee. Heb genoeg aan de 3 addons die er nu op staan. Het enige wat ik wel een beetje mis is de Bales addon. Deze gebruik ik om de VOD van mijn Alie lijntje te kijken. Heb daarvoor BNMC 18.5 geïnstalleerd.
 
Ik heb problemen met installeren nieuwe addons op kodi 19 krijg melding dat de XBMC niet goed is wie heeft hier een oplossing voor?
 
zul je moeten beginnen met meer informatie, want je stelt een vraag in de IPTV afdeling, je probeert add-ons te installeren, welke?
ik denk als je terug gaat naar kodi 18.9 al je problemen opgelost zijn omdat er nog maar weinig werkt qua add-ons op kodi 19
 
Post automatically merged:


Download/installeer de 32bit versie voor ARM V7A (3e in de rij), die werkt op mijn MI Box S
Bedankt! Heb bijna alles weer kunnen installeren. De Duitse Ghost-repo is alleen niet bereikbaar. En nu de auto update uitgeschakeld...
 
Goedemorgen,
Ik heb kodi op een Android toestel geïnstalleerd. Nu is daar een update overheen gegaan dus matrix versie.
Nu komt het exodus tempest en nog een aantal addons werken dus niet meer. Kan ik evt een oudere versie van kodi installeren of moet geduld hebben totdat het wel werkt.
Grazie mille,
René
 
Ook bij mij stond auto updates aan, en had ik ineens Kodi 19!
Gebruikte Venom voor series/films en werkte al lange tijd perfect, met regelmatig updates.
Nu werkt deze niet meer en was even een bummer.

Maar nu de TheOath erbij geïnstalleerd en voila, kunnen weer verder!
Benieuwd of Venom een Matrix upgrade krijgt?
 
@peterp denk niet dat Venom een update gaat krijgen voor Kodi Matrix. Had juist begrepen dat de ontwikkelaar er mee ging stoppen. Maar kan natuurlijk zomaar dat een ander het oppikt.

Maar voorlopig zijn er 3 vervangers. the Oath, Seren (alleen RD) en Revolution. Moet het toch ook mee lukken.
 
  • Like
Reacties: peterp
Nou @Arjan E. ik ben inmiddels ook al weer wat terug houdend geworden en ik update nog niet..

Ik gebruik de Amber skin met eigen gemaakte snelkoppelingen naar favoriete films of series

Vanmorgen op de slaapkamer de officiële 19 erop gezet en helemaal ingericht zoals ik hem wil hebben (en ook al heb met 18.9)

Als je eigen gemaakte snelkoppelingen gebruikt met seren crasht kodi volledig.. En gooit je gewoon terug naar het beginscherm van je Shield...

En maak ik een snelkoppeling naar the Oath crasht hij niet..

Maaar had vanmorgen met een paar test films dat hij 3d bestanden af begint te spelen.. Half half beeld dus...

En ik kan in de instellingen bij Oath niet vinden om 3d bestanden uit te sluiten.. (of ik kijk natuur niet helemaal goed op de zondagochtend) 😎 😉

Ik zal de Revolution addon straks ook even gaan testen...
 
  • Like
Reacties: Arjan E.
@peterp denk niet dat Venom een update gaat krijgen voor Kodi Matrix. Had juist begrepen dat de ontwikkelaar er mee ging stoppen. Maar kan natuurlijk zomaar dat een ander het oppikt.

Maar voorlopig zijn er 3 vervangers. the Oath, Seren (alleen RD) en Revolution. Moet het toch ook mee lukken.
Zou zonde zijn, maar we zullen het zien.
Had ook eerst Seren uit dezelfde repo geïnstalleerd, maar krijg de melding van geen providers? Als leek is deze blijkbaar moeilijker te laten werken! 😊 Maar met TheOath kan ik weer verder.
 
Bij Seren moet je zelf je provider pakket invoeren. a4kScrapers wordt geadviseerd. Is voor de rest een mooie addon.
 
Goedemorgen,
Ik heb kodi op een Android toestel geïnstalleerd. Nu is daar een update overheen gegaan dus matrix versie.
Nu komt het exodus tempest en nog een aantal addons werken dus niet meer. Kan ik evt een oudere versie van kodi installeren of moet geduld hebben totdat het wel werkt.
Grazie mille,
René
Verwijder je oude kodi compleet, installeer kodi 19 opnieuw met enkel the oath, en eventueel seren indien je real debrid hebt.

Of installeer een oudere versie van kodi, 18.9, om je oude addons te blijven gebruiken.

En zet sowieso automatisch updaten uit in de playstore, om in de toekomst niet weer voor een verrassing te staan
 
  • Like
Reacties: Spiderman
Dank zij de opmerking van Arjan E. heb ik nu seren perfect draaiend.
Kon er niet meer goed achter komen hoe ik a4kScrapers moest installeren maar vond een perfecte site met uitleg hierover.
Heb nu Revolution , Seren, TheOath en als sport addon SportHD.
Zelf vind ik Revolution wel wat weg hebben van Venon.
Hopelijk komt Adgard hier ook rap ter beschikking want deze vind ik zelf toch wel verrekte handig met de vele mogelijkheden om ook serie,s te kunnen zien die op diverse streamings zoals netflex,videoland,disney+ , appletv zijn.
 
  • Like
Reacties: Arjan E.