Kodi Matrix 19.0 en alle vragen hierover

De Aeon Silvo skin geprobeert, advies is om deze niet te gebruiken bij mij kwam het in een soort lus waar ik kodi niet meer uit kreeg, enige was om maar weer opnieuw Kodi 19 te installeren, zucht 🤣
 
  • Like
Reacties: ateam278
En ook op mn kodi 19 matrix fork hetzelfde euvel als op de originele kodi 19 zoals eerder vermeld (Amber skin)

Snelkoppelingen met shelfs via seren laat kodi finaal crashen...

Gaat zeer random.. Ene keer is het binnen een minuut 3x raak maar het kan ook een half uur goed gaan of langer... De snelkoppeling wil de shelfs laden en bam...

Vastloper en word terug gekickt naar hoofdscherm shield... 🤷‍♂️

Kodi wordt afgesloten en kreeg hem vanmiddag zelfs al een keer niet eens meer aan.. Moest via apps kodi gedwongen stoppen.. En toen werkte hij weer (even)

Dus bug free is kodi 19 absoluut nog niet.. 😉
 
Ik mag het mss niet zeggen maar Kodi is verre van ideaal op dit moment...
 
Zou dat niet aan de Amber skin kunnen liggen. Heb hier op de foon en box nog geen vastloper gehad. Gebruik de originele Estuari skin. Zie Amber skin ook niet bij de standaard keuzes staan? 🤔 Heb wel allebei schoon geïnstalleerd, dus geen update uitgevoerd.
 
Ik mag het mss niet zeggen maar Kodi is verre van idiaal op dit moment...
Tja, ik zal de eerste zijn die het met je eens is, al zag ik het van tevoren aankomen, en heb ik niet ge-update, echter naar alle waarschijnlijkheid zal @Dominique DB het totaal met me oneens zijn, hij draait immers al maanden met Kodi matrix, en voor hem werkt het perfect.

zo zie je maar weer dat wat voor de één perfect is, voor de ander waardeloos is.😁

als zelfs de die hards al met klachten komen, dan sterkt het mij in mijn beslissing om niet te updaten, maar ook zeker niet om het anderen te adviseren😉
 
Zou dat niet aan de Amber skin kunnen liggen. Heb hier op de foon en box nog geen vastloper gehad. Gebruik de originele Estuari skin. Zie Amber skin ook niet bij de standaard keuzes staan? 🤔 Heb wel allebei schoon geïnstalleerd, dus geen update uitgevoerd.
En de Aeon silvo dus... zie @Espero zijn reactie

Amber skin staat trouwens gewoon bij meer skins verkrijgen..
 
Kodi 19 matrix werkt bij iedereen perfect, het zijn de addons die niet werken 😜
Klopt als een bus wat je zegt... Het zijn de (illegale) addons die de boel in de war gooien...

Maar denk dat 95% van de leden hier op zoekt en draait...

En dan klopt het dat kodi momenteel niet optimaal werkt... 😉
 
Ik denk dat sommige fora mogelijk hier een handje in hebben want dit zorgt wel voor behoorlijk wat verkeer 😂😂😅😍😍😂😂😂🥰
 
Heb Amber skin er eens opgezet en ben er mee gaan stoeien. Menu aanpassen e.d. Kost niet veel moeite om Kodi te laten crashen. Ben weer terug naar de originele skin. Lijkt erop alsof de ontwikkelaars daar nog mee aan de slag moeten. Was ook niet echt geheel mijn smaak, maar da's persoonlijk. 😉
 
😂😂😂Ik denk dat sommige fora mogelijk hier een handje in hebben want dit zorgt wel voor behoorlijk wat verkeer 😂😂😅😍😍😂😂😂🥰
Ik verdenk @Spinix ervan dat hij zelf in het kodi team zit... 🤔 elke keer een grote update die bijna iedereen van slag af maakt....

Dus iedereen zoekt antwoorden en komen dan hier op het forum terecht... 😂😂😂

Of stiekum toch @Lex 🤔🤔
Post automatically merged:

Was ook niet echt geheel mijn smaak, maar da's persoonlijk. 😉
Stja daar heb je natuurlijk wel een punt... Maar als iedereen van hetzelfde hield was ik nu niet bij mijn vrouw geweest... 🤔 😉
 
Heb Amber skin er eens opgezet en ben er mee gaan stoeien. Menu aanpassen e.d. Kost niet veel moeite om Kodi te laten crashen. Ben weer terug naar de originele skin. Lijkt erop alsof de ontwikkelaars daar nog mee aan de slag moeten. Was ook niet echt geheel mijn smaak, maar da's persoonlijk. 😉
Maar even alle gekheid op een steunbalk..

De Amber skin werkt verder perfect op matrix 19 (smaak daar gelaten)

Mits je zelf niks gaat aanpassen... Maak je snelkoppelingen of shelfs dan loopt de boel finaal vast en crasht...

Ik had dat gisteren nog niet in de gaten omdat ik de standaard koppelingen er in had staan...

Maar vanmorgen kwam de olifant uit de broekspijp... Toen ik er zelf even mee aan de gang ging...

Ik blijf iig nog even op 18.9 hangen en laat de bugs er eerst maar eens even goed uitvissen...

Of beweerde iemand dat de bugs er al compleet uit waren...? 🤔 Maar dat zal ik dan wel niet helemaal goed begrepen hebben... 😁