Kodi met turbo/raspberry instel problemen

haasjecarla

Forumlid
16 feb 2018
8
0
1
60
Hallo mijn naam is John. Ten eerste ik ben leek op dit gebied. Heb in 2015 een kodi kastje met turbo aangeschaft bij SOS sulutions. Heeft jaren in de kast gelegen. Gisteren weer aangesloten en met veel moeite yoda geïnstalleerd. Als ik nu Naar “films “ga en dan naar “jaren” laat hij maar films zien tot 2016. Ook de klok rechts boven in beeld klopt niet. Instelling staat wel op Nederland. Kan iemand mij hier bij helpen. Misschien is deze vraag al gesteld maar ik kan het nergens vinden. Alvast bedankt
 
Stel de player in het androidmenu maar eens in op de juiste tijdzone/tijd en datum. ;)

Dan zie je wel de films tot 2019.
 
Ik weet niet wie er nu nog met Yoda werkt, maar volgens mij ligt deze eruit, ivm dwangsom, tevens is dat zo met Placenta.
Ik zou Exodus Redux installeren, deze werkt bij mij perfect, zit een Lamda scrapers moduul in, deze vind zeer veel streams.

Justin
Post automatically merged:

Dit is eventueel de link om de repo te downloaden, hier zit Exodus Redux in.


Suc6, Justin23
 
Laatst bewerkt:
Misschien een gekke vraag, maar welke Kodi versie staat hier precies op. Gezien de leeftijd van de box en het scherm achtergrond lijkt er een Kodi versie 16 op te staan. En dat is niet bevorderlijk voor een goede werking.
 
Voor zover ik weet, stond daar Jarvis 16.3 op.
Ik heb de stick verwijderd, en Openelec met Kodi 17,6 erop gezet, werkt prima, alleen iets trager dan de raspberry 3b, het is nm een raspberry 2, die met de Turbo-stick.

Justin23
 
Ja, je kunt nu de usb stick vergeten, en verwijderen, met Openelec was ik ff in de war, Kodi 17,6 zit nu in LibreELEC, (openelec is gestopt bij 17.3)

Er is ook een 18,0 versie, maar heb ik nog niet getest op een Rasp2, ik zou de betrouwbaardere 17,6 Kodi pakken, ook ivm met de lichtere rasp2
Let wel ff op, kies de juiste Kodi daar, knop selecteren.


PS gebruik wel ff het tooltje van die site, om de image te installen op de sd card, liefst 16Gb Klasse 10 (via je PC of laptop) daarna in de raspberry stoppen en even laten installeren.

Suc6
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Shaman
Ken de kastjes van SOS, heb zelf een hele collectie aan pi's maar heb me altijd afgevraagd wat is dan de turbo op deze versie?... hebben ze hem gewoon overclocked? Iemand?
 
De turbo versie is iets sneller. De streams kunnen door de grootte van de USB Stick beter binnen gehaald worden.

Kopie van het internet, wist het zelf ook niet precies.