Kodi Nederlandse kanalen.

RGNL

Nieuwkomer
3 okt 2016
2
0
1
39
Even een vraag van een leek die er echt niets van snapt.

Ik ben woonachtig in Turkije maar wil graag Nederlandse TV kunnen kijken. Nu heb ik kodi op mijn computer. En daar heb ik ares world op kunnen installeren maar dat doet het dus niet. En verder kom ik ook niet met het vinden van andere 'add-ons' met Nederlandse kanalen.

Nu had ik al ergens gelezen dat het het beste is om zo'n kastje te kopen en dan hoor en lees ik dingen als kodi player, android media player, iptv. Of het nou allemaal hetzelfde is...daar ben ik nog niet uit.

Kan iemand mij uitleggen wat ik het beste kan doen om Nederlandse tv te ontvangen met kodi. Het gaat mij voornamelijk om de kinder kanalen zodat mijn kids hun Nederland bij kunnen houden. Ik heb een netflix abonnement maar daar kunnen we dus ook niet veel meer mij aangezien geen enkele vpn meer werkt daarmee.
 
Denk dat een iptv abonnementje het handigste is. Het is dan wel niet gratis, maar wel redelijk makkelijk in te stellen zonder allemaal extra plugins/repositories te downloaden. Plus, je bent zeker dat je kanalen het ook doen, ipv allemaal free streams te proberen.
 
bedankt voor het antwoord. Wat is het beste abonnement hiervoor?
oh en wat voor media player of box of zo moet ik daarvoor hebben? zoals je ziet..snap ik er echt niet veel van :) Het hoeft niet perse een merk te zijn (aangezien ze hier niet dezelfde merken zullen hebben denk..maar bepaalde specificaties ofzo wat hij echt moet hebben.
 
Kodi op je pc is genoeg. Of idd een androidboxje ofzo waar je kodi op zet. Beste abo hiervoor is voor iedereen anders, maar ik ben zeer tevreden met rapidiptv.
 
  • Like
Reacties: Eric Hebs
Zo'n android box word in de meeste gevallen al uitgeleverd met kodi,en voor een gratis testje van rapidiptv kun je aankloppen bij Eric Hebs
 
  • Like
Reacties: Eric Hebs